at blive sat igang før termin?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

AMtrier

C8 skriver:

Fik taget vandet 38+6 pga. slem bækkenløsning.

hvordan var din bækkenløsning siden du blev sat igang ? det lyder ikke sjovt. har selv været sygemeldt med bækkenløsning siden 20. uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

tioyv

AMtrier skriver:

Hej piger!

Jeg vil lige høre om der er nogen herinde, som er blevet sat igang før termin, og hvad grunden var?

Jeg har indtil videre lavet aftale med JM om at blive sat igang senest på terminsdagen, på grund af psykiske problemer (angst på grund af mislykket graviditet og fødsel)
Da vi aftalte det, havde jeg det udemærket, men har siden været flere gange på FG og har haft dem i røret mange gange nu, fordi jeg får meget kraftige plukveer og går og bløder hele tiden det spiller ikke godt med min meget svage psyke med hensyn til fødsel og alt det her, så jeg har tænkt mig at tale med JM om, om det kan blive før termin. er der nogen som har erfaring med det? JM startede med at sige at jeg som udgangspunkt kunne få det som jeg mente ville gøre mig mere tryg, men kan ikke lige regne ud hvordan det er hvis jeg bare ikke KAN mere nu

Jeg blev sat igang 37+3 men det var pga begyndende svangerskabforgiftning ..

Anmeld

28. december 2013

AMtrier

tioyv skriver:

Jeg blev sat igang 37+3 men det var pga begyndende svangerskabforgiftning ..

ja så er det jo nødvendigt at få graviditeten overstået! følte du at det var FOR tidligt eller var den lille bare klar?

Anmeld

28. december 2013

tarkoflen

Hej søde AM

Jeg blev sat i gang 38+0 på grund af meget højt blodtryk. Jeg havde en rigtig god fødsel, og så længe det ikke er 'meget tideligt, så synes jeg du skal snakke med JM om det.

Jeg fik at vide, at de ville trække mig til 38+0, for det var der de tidligst satte i gang, med mindre, der var tungtvejende årsager til at gøre det tidligere..

Jeg kan godt forstå, du er nervøs! Det var også et træls forløb du havde sidst! Jeg håber du kan få en god snak med din JM.

Anmeld

28. december 2013

AMtrier

tarkoflen skriver:

Hej søde AM

Jeg blev sat i gang 38+0 på grund af meget højt blodtryk. Jeg havde en rigtig god fødsel, og så længe det ikke er 'meget tideligt, så synes jeg du skal snakke med JM om det.

Jeg fik at vide, at de ville trække mig til 38+0, for det var der de tidligst satte i gang, med mindre, der var tungtvejende årsager til at gøre det tidligere..

Jeg kan godt forstå, du er nervøs! Det var også et træls forløb du havde sidst! Jeg håber du kan få en god snak med din JM.

Hej søde!
vidste slet ikke du blev sat i gang
min mor havde det på samme måde da hun var gravid og blev også sat i gang 38+0 så var nok også det tidspunkt jeg havde tænkt var det tidligste jeg glæder mig bare MEGET til den 6. så jeg kan få det ud og forhåbentligt blive imødekommet!

hvor længe gik der fra du blev sat i gang til du fødte?

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Jeg blev sat igang pga ssf men endte i aks. Men var også allerede 35+1 og fik aks 35+3

Anmeld

28. december 2013

tioyv

AMtrier skriver:

ja så er det jo nødvendigt at få graviditeten overstået! følte du at det var FOR tidligt eller var den lille bare klar?

De havde scannet og taget prøver og vurderet at hun var klart til at komme ud, og det var hun også, der var ingen problemer overhovedet.. hun var en lille en på 2897g og 49cm, hun er nu 22mdr og er 92cm og 14kg og meget velfungerende..

Anmeld

28. december 2013

C8

AMtrier skriver:

hvordan var din bækkenløsning siden du blev sat igang ? det lyder ikke sjovt. har selv været sygemeldt med bækkenløsning siden 20. uge

Den var ikke nem.
Det begyndte allerede midt i graviditeten med smerter hist og pist som sagtens kunne holdes ud men til sidst kunne jeg ikke noget - overhovedet. Var plantet til sofaen 24/7. Kunne ikke stå, gå, ligge, sidde eller sove. Jamen det var er rent helved. Havde en skøn jordemoder der tog mig alvorlig og fik sat mig på igangsættelses tavlen på hospitalet. 38+4 fik jeg piller der skulle sætte veerne i gang. Der skete ingenting og skulle derind morgen efter hvor der heller ikke skete noget. 38+6 tog de vandet og fødte 39+0/24 november kl 4.57 en dreng på 4416 g, 53 cm lang. Puha

Anmeld

28. december 2013

AMtrier

C8 skriver:

Den var ikke nem.
Det begyndte allerede midt i graviditeten med smerter hist og pist som sagtens kunne holdes ud men til sidst kunne jeg ikke noget - overhovedet. Var plantet til sofaen 24/7. Kunne ikke stå, gå, ligge, sidde eller sove. Jamen det var er rent helved. Havde en skøn jordemoder der tog mig alvorlig og fik sat mig på igangsættelses tavlen på hospitalet. 38+4 fik jeg piller der skulle sætte veerne i gang. Der skete ingenting og skulle derind morgen efter hvor der heller ikke skete noget. 38+6 tog de vandet og fødte 39+0/24 november kl 4.57 en dreng på 4416 g, 53 cm lang. Puha

det lyder bekendt :/ jeg sover SÅ dårligt om natten, og har så svært ved at vende mig så min mand skubber mig rundt
men godt nok noget af en basse du fik, og dejligt med en forstående JM så!

Anmeld

28. december 2013

C8

det lyder bekendt :/ jeg sover SÅ dårligt om natten, og har så svært ved at vende mig så min mand skubber mig rundt
men godt nok noget af en basse du fik, og dejligt med en forstående JM så!

Hvor er det synd for dig :/ Man føler sig hjælpeløs og det er den værste følelse at have. Godt, at din kæreste er der for dig!
Jeg for, at dit vand bliver tager inden termin, da 5 uger er lang tid med disse smerter. 

Ja prøv at se hvis jeg gik over tid, ville have født en dreng på minimum 5 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.