helle.sjølund skriver:
Jeg gik og troede at alt var vel, at jeg var i 12 uge og alt var godt. Så begyndte så småt at bløde juleaften, efter to dage hvor lægevagten afviste en og sagde at jeg skulle slappe af og at der nok ikke var noget galt, at jeg stressede og at de alligevel ikke kunne tage mig ind til scanning grundet travlhed.. Natten til d. 27 havde jeg store smerter og blødninger og lægevagten kom endelig ud, han sagde at der nok ikke var håb, var til egen læge om morgenen og fik en gynækologisk undersøgelse, som desværre også var negativ og hun sendte mig hurtigt videre på sygehuset. Skanningen viste at fosteret ikke var vokset siden 6-7 uge, men at min krop var lykkelig uvidende og havde foresat med at "lege gravid" helt til 11+ , for d. 16 december havde jeg været til lægen og fået oprettet vandrejournal, taget blodprøve og jeg havde fået indkaldelse til nakkefoldsscanning, og jeg glædede mig sådan.
Jeg må på den igen når tiden er inde til det, men hvor er jeg ked af at det gik sådan, havde sådan ønsket det og havde forsøgt at blive gravid siden 2011
Hvor er det dog svært at skulle se det fra den lyse side, at der kunne have været genfejl, at naturen har sin orden og alt det der som folk siger, tror aldrig jeg har grædt så meget før, at ens verden kunne falde sammen på den måde...
Åh nej, hvor hårdt, og så så langt henne. 
Jeg ved ikke om I allerede har snakket om det, og overvejet det, men hvis I har prøvet siden 2011 må I have prøvet i over 2 år? Så kan I jo sagtens blive udredt for at finde ud af hvad der måske er i vejen, og blive sendt videre i behandling.
Stort kram og jeg håber at det lykkes snart igen. 
Anmeld