sikken jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
12 svar
4 synes godt om
28. december 2013

helle.sjølund

Jeg gik og troede at alt var vel, at jeg var i 12 uge og alt var godt. Så begyndte så småt at bløde juleaften, efter to dage hvor lægevagten afviste en og sagde at jeg skulle slappe af og at der nok ikke var noget galt, at jeg stressede og at de alligevel ikke kunne tage mig ind til scanning grundet travlhed.. Natten til d. 27 havde jeg store smerter og blødninger og lægevagten kom endelig ud, han sagde at der nok ikke var håb, var til egen læge om morgenen og fik en gynækologisk undersøgelse, som desværre også var negativ og hun sendte mig hurtigt videre på sygehuset. Skanningen viste at fosteret ikke var vokset siden 6-7 uge, men at min krop var lykkelig uvidende og havde foresat med at "lege gravid" helt til 11+ , for d. 16 december havde jeg været til lægen og fået oprettet vandrejournal, taget blodprøve og jeg havde fået indkaldelse til nakkefoldsscanning, og jeg glædede mig sådan.

Jeg må på den igen når tiden er inde til det, men hvor er jeg ked af at det gik sådan, havde sådan ønsket det og havde forsøgt at blive gravid siden 2011 

Hvor er det dog svært at skulle se det fra den lyse side, at der kunne have været genfejl, at naturen har sin orden og alt det der som folk siger, tror aldrig jeg har grædt så meget før, at ens verden kunne falde sammen på den måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Rødhætte

helle.sjølund skriver:

Jeg gik og troede at alt var vel, at jeg var i 12 uge og alt var godt. Så begyndte så småt at bløde juleaften, efter to dage hvor lægevagten afviste en og sagde at jeg skulle slappe af og at der nok ikke var noget galt, at jeg stressede og at de alligevel ikke kunne tage mig ind til scanning grundet travlhed.. Natten til d. 27 havde jeg store smerter og blødninger og lægevagten kom endelig ud, han sagde at der nok ikke var håb, var til egen læge om morgenen og fik en gynækologisk undersøgelse, som desværre også var negativ og hun sendte mig hurtigt videre på sygehuset. Skanningen viste at fosteret ikke var vokset siden 6-7 uge, men at min krop var lykkelig uvidende og havde foresat med at "lege gravid" helt til 11+ , for d. 16 december havde jeg været til lægen og fået oprettet vandrejournal, taget blodprøve og jeg havde fået indkaldelse til nakkefoldsscanning, og jeg glædede mig sådan.

Jeg må på den igen når tiden er inde til det, men hvor er jeg ked af at det gik sådan, havde sådan ønsket det og havde forsøgt at blive gravid siden 2011 

Hvor er det dog svært at skulle se det fra den lyse side, at der kunne have været genfejl, at naturen har sin orden og alt det der som folk siger, tror aldrig jeg har grædt så meget før, at ens verden kunne falde sammen på den måde...

Hvor er det uretfærdigt.. Har ingen ord for hvad du må følele..

Mange tanker her fra 

Anmeld

28. december 2013

lineog4

Stort kram 

De ord er sagt for at trøste i en tid hvor man ikke ved hvordan man skal trøste. For ja det er sikkert rigtigt st det er grunden, men den lille trold du gik drømte om var jo både rask og levende og det er den trold du sørger over og ikke den der formodentlig ikke kunne livet.

Giv dig selv lov til at være nede i kulkælderen og håber det så snart lykkes igen

Anmeld

28. december 2013

tweety2060

DEt Er Jeg ked af at høre! Hvor uretfærdigt!! Sender kram og håber 2014 er året for Je

Anmeld

28. december 2013

Lilje82

Det gør mig ondt at høre

Anmeld

28. december 2013

Carina:-)

Øv altså 

Anmeld

28. december 2013

roenlund

åhh, Helle jeg tænker så meget på dig. græd på dine  vegne da Rikke skrev hvad der var sket

Anmeld

28. december 2013

Annette A

Åh ja det gør bare så ondt uanset om man ved det er for det bedste og det ikke kunne være anderledes. Har selv oplevet en ufrivillig abort i slutningen af uge 11 hvor jeg efterhånden troede på det. Men her var det også sluttet i uge 7 ca.

Men ja giv dig tid til at bearbejde det. Jeg fik det først bedre da jeg blev gravid igen men tænker stadig tit på den lille spire og tænker på hvor gammel han/hun ville have været nu hvis det ikke var gået sådan.

Tiden efter var hård fordi folk ligesom mente man skulle være glad for at naturen kunne finde ud af tingene og det er jo også fint nok, men ændrer jo ikke på at man har mistet det mest dyrebare og al den glæde man havde fået bygget op.

Så giv dig selv lov at sørge over det og tal med nogen der forstår om det og så håber jeg du snart oplever lykken ved at blive gravid igen. Tanker og   til dig.

Anmeld

29. december 2013

helle.sjølund

tak for støtten til jer alle.

Anmeld

29. december 2013

Elbæk

Sikke uretfærdigt, det gør mig rigtig ondt på jeres vegne.

Et stort kram herfra 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.