Hoved side til side.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Dididid

VIPpigen skriver:

Babys hoved kan jo ikke dreje ret langt, så det er ganske få grader det skal drejes til enten højre eller venstre. Hvis du er så bange for fladt baghoved ville jeg da købe den der hjertepude som sikre for et ikke fladtbaghoved

Tusind tak Har nemlig været meget i tvivl om hans hoved kommer langt nok du til siden og man har jo ikke lyst til at dreje det for langt ud.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Lykke:)

Dididid skriver:

Min søn skal ikke have et fladt baghoved så selvfølgelig skal hans hoved ligge til begge sider når han sover men hvor langt til siden skal hovedet vænnes. Er det så svært at forstå?

Haha
Min søn skal heller ikke have fladt baghoved og det får han heller ikke så længe han ligger lidt på begge sider.

Rigtig god dag til dig

Anmeld

28. december 2013

Lykke:)

Dididid skriver:

Man får samme tone som man selv giver, og god dag til dig Mette.

Ja, det gør man nemlig

Anmeld

28. december 2013

Kløver

Vi har brugt kiler til vores så de lå skiftevis på den ene og anden side og på ryggen når de var vågne for at undgå fladt baghovede og samtidig undgå at hovedet blev deformt min søn er født for tidligt og havde derfor meget blødt kranie og var nødvendigt og brugte dem jo så til vores næste

Anmeld

22. januar 2014

JeanetteK

Som Vippigen også skriver, så kan jeg anbefale dig at købe en hjertepude , der forhindrer et fladt baghoved (hvis du ikke allerede har gjort det. hihi) Min kusine har brugt puden til sin søn, og han har ikke fået fladt baghoved!  Hun har købt sin pude på Mammashop i den grønne farve. Du kan se den her http://www.mammashop.dk/ergonomisk-babypude-lysegron-undga-fladt-baghoved-babymoov.html  Sådan en hjertepude skulle gerne hjælpe jer, så du ikke skal være urolig for at han får et fladt baghoved.  Har du fået købt en hjertepude eller fandt du en anden løsning? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.