Hoved side til side.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
14 svar
3 synes godt om
28. december 2013

Dididid

Hvor langt til siden skal hovedet vænnes? Altså til højre og venstre.
Min søn har en favorit side og sørger for, at den anden side bliver brugt ligeså meget så han ikke får skævt hoved. Men er i tvivl om, at hovedet bliver lagt nok til siden. Har i evt. Billeder jeg kan se uden det lyder for dumt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Dididid

Cfm8 skriver:

Min søn har en favorit side og sørger for, at den anden side bliver brugt ligeså meget så han ikke får skævt hoved. Men er i tvivl om, at hovedet bliver lagt nok til siden. Har i evt. Billeder jeg kan se uden det lyder for dumt

????

Anmeld

28. december 2013

Dididid

Cfm8 skriver:

Tak for svaret.

Anmeld

28. december 2013

Lykke:)

Cfm8 skriver:

Tak for svaret.

Tror altså folk, inklusiv mig selv, har ret svært ved at forstå dit spørgsmål?
Nok til siden? Baby kan jo ikke holde hovedet "halvt på siden" ligesom vi kan, så hvis hovedet ligger til en af siderne er det vel helt fint

Anmeld

28. december 2013

Dididid

Lykke:) skriver:

Nok til siden? Baby kan jo ikke holde hovedet "halvt på siden" ligesom vi kan, så hvis hovedet ligger til en af siderne er det vel helt fint

Ja når han sover?

Anmeld

28. december 2013

Dididid

Min søn skal ikke have et fladt baghoved så selvfølgelig skal hans hoved ligge til begge sider når han sover men hvor langt til siden skal hovedet vænnes. Er det så svært at forstå?

Anmeld

28. december 2013

VIPpigen

Cfm8 skriver:

Min søn skal ikke have et fladt baghoved så selvfølgelig skal hans hoved ligge til begge sider men hvor langt til siden skal hovedet vænnes. Er det så svært at forstå?

Babys hoved kan jo ikke dreje ret langt, så det er ganske få grader det skal drejes til enten højre eller venstre. Hvis du er så bange for fladt baghoved ville jeg da købe den der hjertepude som sikre for et ikke fladtbaghoved

Anmeld

28. december 2013

Karina84

De anbefaler at baby sover på ryggen, men du kan evt. ligge ham på siden en gang imellem. Ellers når han er vågen, så meget på maven som han har lyst til.

Du kan også prøve at rulle en stofble og ligge i den ene side (hvis han er ved at få et skævt kranie).

Anmeld

28. december 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
Cfm8 skriver:

Min søn skal ikke have et fladt baghoved så selvfølgelig skal hans hoved ligge til begge sider når han sover men hvor langt til siden skal hovedet vænnes. Er det så svært at forstå?

Er det svært at forstå at folk ikke gider svare, når du skriver sådan ?? Spørg du hellere din sp, næste gang hun besøger jer - så kan hun nok fysisk vise dig hvordan og hvorledes...- hvis det er så svært selv at finde ud af...

God dag !

//Mette

Anmeld

28. december 2013

Dididid

MKBP skriver:

Er det svært at forstå at folk ikke gider svare, når du skriver sådan ?? Spørg du hellere din sp, næste gang hun besøger jer - så kan hun nok fysisk vise dig hvordan og hvorledes...- hvis det er så svært selv at finde ud af...

God dag !

//Mette

Man får samme tone som man selv giver, og god dag til dig Mette.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.