Hvad er bedst?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

945 visninger
10 svar
7 synes godt om
27. december 2013

MyLove E

Jeg vil gerne til at tabe mig.
Jeg er ca. 167cm høj og vejer ca 97 kg.. Så er ved at være en lille små fed hvalros

Jeg går med på et veje hold nu her i januar.
Men man skal selv finde ud af hvilken slags kur/ kostomlægning.

Det skal være sådan at jeg skal lave 2 slags mad. Fint nok med ekstra grøntsager. .

Aftensmad er ikke så galt her hjemme. Vi spiser sundt og meget varieret. MEN resten af dagen er jeg meget dårlig til at spise. Og til sidst bliver jeg meget sulten og spiser så noget usundt. ..

Det må meget koste lidt for at være med....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

B&J

sådan det er starten til et vægttab...

og det der er vigtigt er du spiser mange gange på en dag mellem 6-8gange små portioner fordi så er man ikke så lækker sulten senere

aftensmaden spis evt. af en  middags tallerken så spiser man ikke nær så meget

Anmeld

27. december 2013

MyLove E

B&J skriver:

sådan det er starten til et vægttab...

og det der er vigtigt er du spiser mange gange på en dag mellem 6-8gange små portioner fordi så er man ikke så lækker sulten senere

aftensmaden spis evt. af en  middags tallerken så spiser man ikke nær så meget

Men hvad skal jeg spise i løbet af dagen :-D

Anmeld

27. december 2013

B&J

MyLove E skriver:

Men hvad skal jeg spise i løbet af dagen :-D

morgenmad:

havregryn eller grød

øllebrød

rugbrød med 1 skive ost

rugbrød med blødkogt æg

cornflakes uden alt for meget sukker

eller yoghurt med mysli uden for meget sukker

formiddag:

frugt eller lidt grønt med knækbrød eller 1 skive rugbrød eller franskbrød det fra levebrød det er sundt

middag:

2 skriver rugbrød eller 1 franskbrød altid lidt grønt så man ikke spiser så meget, eller hvad du har lyst til at tage på

eftermiddag det samme som formiddag

aftensmad bestemmer du selv men spis af en lille tallerken så man ikke spiser så meget og kun 1 potion

sen aftensmad det samme som formiddag og eftermiddag

jeg spiser dog max 2 stk frugt om dagen eller stiger min vægt, jeg drikker heller ikke juice fordi så stiger min vægt også det er noget jeg har fundet ud af..

du kan også spise hjemme lavet bolle med noget på

du må også spise koteletter i fad find en let fløde så er det ikke så slemt og husk lidt guf feks kun om lørdagen så man ikke går helt kold midt i det hele

Anmeld

27. december 2013

MyLove E

B&J skriver:

morgenmad:

havregryn eller grød

øllebrød

rugbrød med 1 skive ost

rugbrød med blødkogt æg

cornflakes uden alt for meget sukker

eller yoghurt med mysli uden for meget sukker

formiddag:

frugt eller lidt grønt med knækbrød eller 1 skive rugbrød eller franskbrød det fra levebrød det er sundt

middag:

2 skriver rugbrød eller 1 franskbrød altid lidt grønt så man ikke spiser så meget, eller hvad du har lyst til at tage på

eftermiddag det samme som formiddag

aftensmad bestemmer du selv men spis af en lille tallerken så man ikke spiser så meget og kun 1 potion

sen aftensmad det samme som formiddag og eftermiddag

jeg spiser dog max 2 stk frugt om dagen eller stiger min vægt, jeg drikker heller ikke juice fordi så stiger min vægt også det er noget jeg har fundet ud af..

du kan også spise hjemme lavet bolle med noget på

du må også spise koteletter i fad find en let fløde så er det ikke så slemt og husk lidt guf feks kun om lørdagen så man ikke går helt kold midt i det hele

Ihhh mange tak

Jeg vil i gang nu :-D Skal til 2 bryllupper i August og vil gerne ha en ny flot kjole :-D

Anmeld

27. december 2013

M (:

MyLove E skriver:

Jeg vil gerne til at tabe mig.
Jeg er ca. 167cm høj og vejer ca 97 kg.. Så er ved at være en lille små fed hvalros

Jeg går med på et veje hold nu her i januar.
Men man skal selv finde ud af hvilken slags kur/ kostomlægning.

Det skal være sådan at jeg skal lave 2 slags mad. Fint nok med ekstra grøntsager. .

Aftensmad er ikke så galt her hjemme. Vi spiser sundt og meget varieret. MEN resten af dagen er jeg meget dårlig til at spise. Og til sidst bliver jeg meget sulten og spiser så noget usundt. ..

Det må meget koste lidt for at være med....

For mig var den nemmeste vej til er vægttab at tælle kalorier og begynde at træne regelmæssigt. Når man tæller kalorier får man hurtigt en ide om, hvor de virkelige fælder er, og hvor man bare kan guffe løs uden problemer - og man bliver (skræmmende) ofte overrasket!

Anmeld

27. december 2013

MyLove E

M (: skriver:

For mig var den nemmeste vej til er vægttab at tælle kalorier og begynde at træne regelmæssigt. Når man tæller kalorier får man hurtigt en ide om, hvor de virkelige fælder er, og hvor man bare kan guffe løs uden problemer - og man bliver (skræmmende) ofte overrasket!

Mange tak

Anmeld

27. december 2013

B&J

MyLove E skriver:

Ihhh mange tak

Jeg vil i gang nu :-D Skal til 2 bryllupper i August og vil gerne ha en ny flot kjole :-D

det er også et godt mål med en kjole, men huske i starten går det stærkt der efter kan det gå langsomt men HUSK at mål dig så kan du tit se forskel frem for vægten

Anmeld

27. december 2013

MyLove E

B&J skriver:

det er også et godt mål med en kjole, men huske i starten går det stærkt der efter kan det gå langsomt men HUSK at mål dig så kan du tit se forskel frem for vægten

Jeps det ved jeg. Men tak:-D

Anmeld

27. december 2013

Laulund87

Skulle du ikke i seng?

Jeg kan fortælle dig i morgen hvad jeg har gjort for at tabe mig.. Nu er jeg nemlig på vej i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.