Min datter vil ikke bøvse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

Diana...

Mathilde skriver:

Okay... jeg vil håbe vi også snart slipper for al det luft. Man kan se at hun kæmper meget med det og presser helt vildt... Maven bliver helt hård. Jeg vågner endda tit om natten fordi hun ligger og presser...

Oki os om natten nåå det lille pus lucas gjorde det kun om morgen når han vågnet i ca 10 min så var det ovre. det slet ikke behageligt at kikke på vel for man kan bare intet gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

cille22

Har nu barn nummer 3 og hun er den første af mine unger som har kunnet bøvse efter hun har spist, de 2 andre var vidst mere held end forstand.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

29. juli 2009

Bondepigen

Jeg plejer , når Emma ikke kan bøvse, at ligge mig på ryggen på sengen og så lægge hende på min mave...mave mod mave, så skulle hun gerne bøvse, ellers gør hun det ofte, når jeg rejser mig op med hende igen...

Held og lykke med at få gang i bøvsningen!!

Anmeld

30. juli 2009

Mathilde

Diana... skriver:

Oki os om natten nåå det lille pus lucas gjorde det kun om morgen når han vågnet i ca 10 min så var det ovre. det slet ikke behageligt at kikke på vel for man kan bare intet gøre.

Ja hun gør det på alle tider af døgnet og jeg kan tydeligt se, at det gør ondt på hende hun skriger også ind imellem pga den dumme mave. Det er sgu synd for hende!!

Anmeld

30. juli 2009

charlottekri

har du prøvet at cykle med hendes ben?? vores sp sagde til os at når hun ikke bøvsede, skulle luften jo automatisk komme ud den anden vej, og cykling skulle sætte gang i maven. det kunne jo også være at det hjalp hende til at bøvse hvis i trykkede benene godt op...

Anmeld

30. juli 2009

Mathilde

charlottekri skriver:

har du prøvet at cykle med hendes ben?? vores sp sagde til os at når hun ikke bøvsede, skulle luften jo automatisk komme ud den anden vej, og cykling skulle sætte gang i maven. det kunne jo også være at det hjalp hende til at bøvse hvis i trykkede benene godt op...

Ja vi cykler også med hendes ben, men der sker ikke rigtig noget... Hun har dog helt af sig selv slået nogle fine prutter her fra morgenen af og jeg har endda fået hende til at bøvse en enkelt gang...men nu ligger hun alligevel og presser helt vildt...

Anmeld

30. juli 2009

Joan ( Smallie )

Mine børn har også været nogen spader til at bøvse. Ved dem har det hjulpet at hoppe lidt med dem når jeg var færdig med at amme. Altså op foran mig med ungen og så har jeg ved under deres arme og så køre mine arme lidt op og ned så plejer der at komme en bøvs.
Begge unger har også været mave børn med MEGET luft i maven, den ældste kom først rigtig over det da han var 6 måneder men den lille kom efter da huin var omkring 3 måneder. Du kan prøve at give hende nogen mykolon ( staves) dårber de har hjulpet rigtig meget her. Og de hjælper også til at de bedre kan komme af med en bøvs når de har spist

Joan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.