Min datter vil ikke bøvse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.894 visninger
16 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Mathilde

..Så jeg vil lige høre om der er nogen der har et råd til hvordan jeg kan hjælpe hende med det..
Hun får nemlig luft i maven og mavekneb når hun ikke bøvser efter amning
 Jeg prøver at lægge hende over skulderen og jeg har prøvet at lægge hende vandret og langsomt løfte hende op i siddende stilling (hvilket ind imellem virker)
Har i nogle råd til hvad jeg ellers kan gøre?

Knus Mathilde, med Celina 16dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Amelia<3

Har du prøvet at lægge hende på maven på dine ben og massere hendes ryg?

Det har hjulpet os..

Hilsen arnela og amelisa 7 uger

Anmeld

29. juli 2009

Mathilde

arnela87 skriver:

Har du prøvet at lægge hende på maven på dine ben og massere hendes ryg?

Det har hjulpet os..

Hilsen arnela og amelisa 7 uger

Nej det har jeg ikke, men det vil straks blive afprøvet!
Mange tak for dit svar

Anmeld

29. juli 2009

Vingummien

Ellers er der også hvor du sætter hende op, lader hende læne sig over din ene arm/hånd så hun ligesom sidder foroverbøjet over din hånd, og så dunk hende i ryggen. Det hjalp meget ved os

Håber du forstår hvad jeg mener

Anmeld

29. juli 2009

Diana...

åhh Lucas gad heller ikke bøvse og har aldrig fået ham til det og har prøvet alt men luft i maven gik væk da han var en måned mener jeg det er meget normalt at amme børn har det. 

Anmeld

29. juli 2009

Vingummien

Diana... skriver:

åhh Lucas gad heller ikke bøvse og har aldrig fået ham til det og har prøvet alt men luft i maven gik væk da han var en måned mener jeg det er meget normalt at amme børn har det. 

Ja, har hørt lidt om at det er vigtigere de bøvser når de får flaske end når de ammes, men ved ik om der er hold i det

Anmeld

29. juli 2009

Mathilde

suanne85 skriver:

Ellers er der også hvor du sætter hende op, lader hende læne sig over din ene arm/hånd så hun ligesom sidder foroverbøjet over din hånd, og så dunk hende i ryggen. Det hjalp meget ved os

Håber du forstår hvad jeg mener

Jeg forstår godt hvad du mener det må også prøves.
Tak for dit svar

Anmeld

29. juli 2009

Mathilde

Diana... skriver:

Okay... jeg vil håbe vi også snart slipper for al det luft. Man kan se at hun kæmper meget med det og presser helt vildt... Maven bliver helt hård. Jeg vågner endda tit om natten fordi hun ligger og presser...

Anmeld

29. juli 2009

Vingummien

Mathilde skriver:

Jeg forstår godt hvad du mener det må også prøves.
Tak for dit svar

Var så lidt, er nogen gange svært at få det skrevet ordentlig sådan noget

Anmeld

29. juli 2009

Diana...

suanne85 skriver:

Ja, har hørt lidt om at det er vigtigere de bøvser når de får flaske end når de ammes, men ved ik om der er hold i det

Det ved jeg faktisk ikke Lucas blev ammet de første 3 måneder og får flaske nu og grød og vi har ikke kunne få ham til at bøvse hverken med flaske el amning heller ikke min sp kunne. Men han bøvser selvfølgelig en gang i mellem men ikke efter hver flaske det os derfor han gylper så meget el gjorde nu får han ikke så meget flaske mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.