3. Jordemoder undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

Dididid

Michelle21 skriver:

Puha, jeg håber ikke min basse kommer til at veje så meget.. :i

Det gjorde også ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

StudPsyk

Puha, jeg håber ikke min basse kommer til at veje så meget.. :i

Hvorfor ikke?

Jeg kan faktisk ikke huske hvad mine unger blev skudt til 35+, det må jeg lige prøve at se om jeg kan grave frem

Edit: James blev skudt til 3 kg til det besøg.. Han er født 41+3 med vægten 4380 gram  

Anmeld

27. december 2013

Michelle21

Cfm8 skriver:

Det gjorde også ondt

Havde du nogle komplikationer?? 

Anmeld

27. december 2013

Michelle21

Janne T. skriver:

Hvorfor ikke?

Jeg kan faktisk ikke huske hvad mine unger blev skudt til 35+, det må jeg lige prøve at se om jeg kan grave frem

Edit: James blev skudt til 3 kg til det besøg.. Han er født 41+3 med vægten 4380 gram  

Fordi, det er begrænset hvad min hofte kan holde til og okay.. så er mit vel meget normalt eller?? 

Anmeld

27. december 2013

StudPsyk

Michelle21 skriver:

Fordi, det er begrænset hvad min hofte kan holde til og okay.. så er mit vel meget normalt eller?? 

Bare så du ikke går og er unødigt nervøs, er det først når barnet når over 4500 gram at hovedomfanget bliver mærkbart større. Indtil da er der ikke den stor forskel på at føde et småt og stort barn - jeg kender folk der har født bitte babyer som er endt værre op end folk, der har født babyer på 4+ kilo

Men ja, det vil jeg tro, James var i hvert fald over gennemsnittet.

Anmeld

27. december 2013

Michelle21

Janne T. skriver:

Bare så du ikke går og er unødigt nervøs, er det først når barnet når over 4500 gram at hovedomfanget bliver mærkbart større. Indtil da er der ikke den stor forskel på at føde et småt og stort barn - jeg kender folk der har født bitte babyer som er endt værre op end folk, der har født babyer på 4+ kilo

Men ja, det vil jeg tro, James var i hvert fald over gennemsnittet.

Okay.. men så skal han da godt nok nå og tage mange gram på inden fødslen jeg har jo kun 5 uger igen

Anmeld

27. december 2013

StudPsyk

Michelle21 skriver:

Okay.. men så skal han da godt nok nå og tage mange gram på inden fødslen jeg har jo kun 5 uger igen

Der er mange babyer der tager et ordentligt ryk til sidst, men der er også nogen der ikke gør

Anmeld

27. december 2013

Michelle21

Janne T. skriver:

Der er mange babyer der tager et ordentligt ryk til sidst, men der er også nogen der ikke gør

Ja oaky.. nu må vi se hvad scanningen siger  

Men tak for svar  

Anmeld

27. december 2013

Dididid

Michelle21 skriver:

Havde du nogle komplikationer?? 

Nej på ingen måder, fødte ham helt naturligt

Anmeld

27. december 2013

Michelle21

Cfm8 skriver:

Nej på ingen måder, fødte ham helt naturligt

Okay det jo dejligt Hvor gammel er han??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.