Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så var vi ved jordemoder idag.
Alt var fint, bassen har vendt sig med hovedet ned, så slipper forhåbentlig for vendingsforsøg..
Hun skønnede bassen til at veje 2600 gram.. er det meget normalt??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen??
Michelle21 skriver: Slet ingen??
Hvor langt henne er du?jeg var også til jordemoder i dag, og vores blev skønnet til 2500 gram, jeg er 36+0.Vores jordemoder mente vores lå i den lille ende, hun lå lidt under gennemsnittet.. men ikke meget
Michelle21 skriver: Ja så var vi ved jordemoder idag. Alt var fint, bassen har vendt sig med hovedet ned, så slipper forhåbentlig for vendingsforsøg.. Hun skønnede bassen til at veje 2600 gram.. er det meget normalt??
Tror det er meget normalt. Min søn er født 36+4 og vejet 2590 g..
Louisejulia skriver: Hvor langt henne er du?jeg var også til jordemoder i dag, og vores blev skønnet til 2500 gram, jeg er 36+0.Vores jordemoder mente vores lå i den lille ende, hun lå lidt under gennemsnittet.. men ikke meget
Jeg er 35+1 idag
Og okay, så han måske over ?? han har ellers ligget under hele graviditeten..
Rødhætte skriver: Tror det er meget normalt. Min søn er født 36+4 og vejet 2590 g..
Okay det var også tidlidt han er født hehe
Michelle21 skriver: Jeg er 35+1 idag Og okay, så han måske over ?? han har ellers ligget under hele graviditeten..
Enten ligger han lidt over, eller næsten på gennemsnittet ville jeg tro.du skal i hvert fald ikke være bekymret for om han er for lille
Louisejulia skriver: Enten ligger han lidt over, eller næsten på gennemsnittet ville jeg tro.du skal i hvert fald ikke være bekymret for om han er for lille
Hun sagde ikke at han lå over gennemsnittet
Det er jeg som heller ikk
Cfm8 skriver: Uge 35 vejede min søn 3 kg ca Han havde under hele graviditeten lagt lidt under normal vægt men da jeg fødte var han basse på 4,4 kg
Uge 35 vejede min søn 3 kg ca Han havde under hele graviditeten lagt lidt under normal vægt men da jeg fødte var han basse på 4,4 kg
Puha, jeg håber ikke min basse kommer til at veje så meget.. :i
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128