Vi holdt et afslappet havebryllup hjemme og jeg vil mene, I godt kan få pengene til at slå til 
Godt nok var vi kun ca. 30 prs. og vi var utrolig heldige at kende en del der kunne hjælpe os med både telt, borde og service, bryllupskage (den kom som en overraskelse til os, da vi slet ikke havde bestilt én) og fotografering, så de udgifter slap vi for.
Jeg ved jo ikke om I også har nogen, I kan "trække lidt på" på den måde...
Vi lejede en kæmpe grill hos en slagter og købte lækkert kød for ca. 5.000,-, lavede selv alt andet mad (en masse salater, både tunge og lette, og store gode hjemmebagte brød).
Vi bad folk om selv at tage drikkevarer med (vi leverede dog sodavand og isvand) og pyntede med ting fra haven.
Musikken kom bare fra et anlæg og vi havde en lille varmeovn ude i teltet, som mine forældre havde lånt af deres nabo.
Min brudekjole fik jeg i gave af mine forældre (skræddersyet og helt enkel til et par tusinde) og fotografen kendte vi personligt, og han ville blot ha' et par flasker god vin for 'tjenesten'.
Hvis I har nogle, der kan hjælpe lidt til hist og her, så tror jeg sagtens I kan få et super fint bryllup med de midler I har 
Og alt handler jo om prioritering.. Så hvis man vil ha' et bryllup med det hele, bliver det vist umuligt at få det til at slå til, men det lyder som om jeres idéer er meget realistiske.
Og så lige til sidst TILLYKKE 
Anmeld