Bryllup måske til sommet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ih det lyder til at i får et helt fantastisk bryllup! Tror godt det ka lade sig gøre, når nu i har kontrakterne i orden!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Så tror jeg nok det skal gå. det lyder til at I har tænkt godt over det.

Og hvis det bliver lidt mere end det beløb. er der aldrig nogen der er død af at spørge om hjælp.

Vi skal ikke låne penge til brylluppet. De skal spares op!
Vi mangler en masse på huset og det er vi nød til at låne penge til.
Men som skrevet tidligere så har mine forældre doneret et beløb til min søs, så der er nok is til mig

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ih det lyder til at i får et helt fantastisk bryllup! Tror godt det ka lade sig gøre, når nu i har kontrakterne i orden!! Vh stine

Tak Stine ??
Dagen skal bruges sammen med venner og familie.
Ikke en masse dyre omkostninger.
Det ska være hyggeligt og afslappet!

Anmeld

27. december 2013

Fine_007

Anonym skriver:

Hej skønne damer.
Lidt hjælp og råd søges

Min kæreste og jeg er begyndt at snakke bryllup til sommer, han har dog ikke været på knæ
Vi har været igang med ombygning om ville så invitere til en sommer/havefest/bryllup.
Vi har nok mellem 60-70 vi vil have med. Det skal dog være ret billigt, da vores budget pga ombygning er ret lille, ca 15.000 kr uden vielsesring.

Jeg forestiller mig 2 store telte slået sammen, gulv, grill buffet, dåse øl og vand og vin på dunk.
Kjolen skal være billig..
Tror i dette er realistisk?
Nogen som selv har holdt derhjemme?

Håber i vil komme med lidt indput og råd

Jeg skriver som anonym da alle vores gæster skal tro de skal til sommerfest til de får invitation

Tillykke! Hvor dejligt med et bryllup forklædt som havefest
Det lyder til, at dagen allerede er virkelig gennemtænkt af jer, så jeg tror ikke at ca 15.000 er en urealistisk pris.
I sommers holdte min kæreste og jeg navngivnings fest for vores søn i svigerforældrenes have - det var med mad, dessert, drikke, pynt osv - vi var 80 mennesker og det blev ca 10 tusinde kr (dog uden telte). Go for it

Anmeld

27. december 2013

Anonym trådstarter

Fine_007 skriver:

Tillykke! Hvor dejligt med et bryllup forklædt som havefest
Det lyder til, at dagen allerede er virkelig gennemtænkt af jer, så jeg tror ikke at ca 15.000 er en urealistisk pris.
I sommers holdte min kæreste og jeg navngivnings fest for vores søn i svigerforældrenes have - det var med mad, dessert, drikke, pynt osv - vi var 80 mennesker og det blev ca 10 tusinde kr (dog uden telte). Go for it

Tak skal du have!
Såå hyggeligt!
Lejede i service og det hele?
Var lige ind og undersøge og bare for service borde og stole ville det koste 6000 kr.
Telt er vi nok nød til pga vejret, ved jo aldrig med den danske sommer hihi..

Anmeld

27. december 2013

Billemyre

Vi holdt et afslappet havebryllup hjemme og jeg vil mene, I godt kan få pengene til at slå til

Godt nok var vi kun ca. 30 prs. og vi var utrolig heldige at kende en del der kunne hjælpe os med både telt, borde og service, bryllupskage (den kom som en overraskelse til os, da vi slet ikke havde bestilt én) og fotografering, så de udgifter slap vi for.
Jeg ved jo ikke om I også har nogen, I kan "trække lidt på" på den måde...

Vi lejede en kæmpe grill hos en slagter og købte lækkert kød for ca. 5.000,-, lavede selv alt andet mad (en masse salater, både tunge og lette, og store gode hjemmebagte brød).
Vi bad folk om selv at tage drikkevarer med (vi leverede dog sodavand og isvand) og pyntede med ting fra haven.
Musikken kom bare fra et anlæg og vi havde en lille varmeovn ude i teltet, som mine forældre havde lånt af deres nabo.

Min brudekjole fik jeg i gave af mine forældre (skræddersyet og helt enkel til et par tusinde) og fotografen kendte vi personligt, og han ville blot ha' et par flasker god vin for 'tjenesten'.

Hvis I har nogle, der kan hjælpe lidt til hist og her, så tror jeg sagtens I kan få et super fint bryllup med de midler I har 
Og alt handler jo om prioritering.. Så hvis man vil ha' et bryllup med det hele, bliver det vist umuligt at få det til at slå til, men det lyder som om jeres idéer er meget realistiske.

Og så lige til sidst TILLYKKE

Anmeld

28. december 2013

CH2012

Stort tillykke med jeres kommende bryllup 

Jeg drømmer også selv om havebryllup (når min kæreste en gang har friet &nbsp - og har også være inde og undersøge det med telte, og det er desværre ikke helt billigt  Men måske man kan finde nogle i familien som har telte, man kan låne? Og ellers... I kender ikk nogen med en god lade på en gård, som I kunne benytte?

Jeg drømmer selv om at et bryllup ikk bliver for dyrt, men selvfølgelig løber tingene hurtigt op, så hvis man (ligesom det lyder som om I har mulighed for) at kunne trække på venner og familie, så er det en stor bonus 

Jeg håber for jer, I får det som I ønsker og drømmer om 

Anmeld

28. december 2013

MortilElias2010

Anonym skriver:

Det skL ikke være en dyr kjole, vi har et familie slør.
Makeup, og negle ordner jeg selv, måske en veninde til håret.
Duge og servietter kender vi nogen der kan skaffe, blomster sår vi selv i foråret, og køber måske lidt.
Pynt bliver hvad vi har, eller kan låne.

Service, borde og stole skal vi leje og et telt, kan låne et gratis, men kræver 2 telte til 60-70 mennesker.

MDen vil vi nok klare mere eller mindre selv, ellers kender vi et par slagter som kan komme med tilbud

Hvilken str. brudekjole? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.