Bryllup måske til sommet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.359 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. december 2013

Anonym trådstarter

Hej skønne damer.
Lidt hjælp og råd søges

Min kæreste og jeg er begyndt at snakke bryllup til sommer, han har dog ikke været på knæ
Vi har været igang med ombygning om ville så invitere til en sommer/havefest/bryllup.
Vi har nok mellem 60-70 vi vil have med. Det skal dog være ret billigt, da vores budget pga ombygning er ret lille, ca 15.000 kr uden vielsesring.

Jeg forestiller mig 2 store telte slået sammen, gulv, grill buffet, dåse øl og vand og vin på dunk.
Kjolen skal være billig..
Tror i dette er realistisk?
Nogen som selv har holdt derhjemme?

Håber i vil komme med lidt indput og råd

Jeg skriver som anonym da alle vores gæster skal tro de skal til sommerfest til de får invitation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

1234rj

Anonym skriver:

Hej skønne damer.
Lidt hjælp og råd søges

Min kæreste og jeg er begyndt at snakke bryllup til sommer, han har dog ikke været på knæ
Vi har været igang med ombygning om ville så invitere til en sommer/havefest/bryllup.
Vi har nok mellem 60-70 vi vil have med. Det skal dog være ret billigt, da vores budget pga ombygning er ret lille, ca 15.000 kr uden vielsesring.

Jeg forestiller mig 2 store telte slået sammen, gulv, grill buffet, dåse øl og vand og vin på dunk.

Jeg skriver som anonym da alle vores gæster skal tro de skal til sommerfest til de får invitation

Dejligt, 'tillykke'
Jeg vil sige med så mange mennesker så nej.. Men nu ved jeg jo ikke hvilke forventninger i har til brylluppet, i skal bruge 1000kr bare på turen til Tyskland (hvis i køber det der) man kan selvfølgelig finde en brugt brudekjole. Men blomster, bordkort, mad, lys, musik, varme osv.. Så tror jeg at det bliver svært.. Man kan selvfølgelig også lave alt maden selv, og i kan allerede nu holde øje med tilbud :-)

Som sagt så ved jeg ikke hvilke forventninger i har til hvordan dagen, bordene osv. Skal være.. I min verden hænger det ikke sammen, men fedt hvis i kan få det til at spille for de penge

Anmeld

26. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej skønne damer.
Lidt hjælp og råd søges

jeg ved at da mine svigerforældre blev gift havde de bare inviteret til fødselsdag i haven så min svigermor havde en almindelig sommerkjole på...

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg forestiller mig en sommerfest, men bare som bryllup, giver det mening??

Min det skal bare være hyggeligt og nede på jorden.
Vil samle syltetøjsglas til vaser osv og vi har nok lidt kontakter vi kan trække lidt på

Anmeld

26. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hej skønne damer.
Lidt hjælp og råd søges

Jeg var til barnedåb, og da vi så sad i kirken, fortalte præsten at de da også lige skulle vies. bruden havde en blå kjole med polkaprikker, og gommen afslappet tøj.
VI var i et klublokale, hvor der bare var buffet, og kage. stille og roligt.

Det er jo jer selv der bestemmer hvordan det skal være. Man behøver jo ikke have et kæmpe brylluo. Jeg synes en havefest er fint.. Det kunne jeg også finde på(fordi hvis jeg skal giftes, skal det ikke være i en kirke)

Det er jeres bryllup, jeres beslutning.

Anmeld

26. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jeg forestiller mig en sommerfest, men bare som bryllup, giver det mening??

Min det skal bare være hyggeligt og nede på jorden.
Vil samle syltetøjsglas til vaser osv og vi har nok lidt kontakter vi kan trække lidt på

Selvfølgelig kan man det.. Hvorfor skulle man ikke kunne det? I skal jo ikke holde en fest I ikke selv vil have. Det er jeres store dag, og hvis I har lyst til at holde et afslappet bryllup så gør i det.

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg var til barnedåb, og da vi så sad i kirken, fortalte præsten at de da også lige skulle vies. bruden havde en blå kjole med polkaprikker, og gommen afslappet tøj.
VI var i et klublokale, hvor der bare var buffet, og kage. stille og roligt.

Det er jo jer selv der bestemmer hvordan det skal være. Man behøver jo ikke have et kæmpe brylluo. Jeg synes en havefest er fint.. Det kunne jeg også finde på(fordi hvis jeg skal giftes, skal det ikke være i en kirke)

Det er jeres bryllup, jeres beslutning.

Tak
Men det er mere om budgettet kan holde

Der vil måske være lidt flere penge, da mine forældre gav et bidrag til min søs bryllup. Men dem vil vi jo ikke regne med..

Anmeld

26. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Tak
Men det er mere om budgettet kan holde

Der vil måske være lidt flere penge, da mine forældre gav et bidrag til min søs bryllup. Men dem vil vi jo ikke regne med..

Rigtigt nok.

Men kjolen behøver jo ikke at koste en formue.
Min bror havde bare taget en jakke(sort habitagtig jakke)
bordpynt, var en dug(nogle havde de lånt), noget pynt... ikke voldsomt. Musik var bare en computer(og min niece spillede for os en gang), sodavand var bare de billige.. kagerne havde de selv lavet, buffet var som frokost(det var frokosttid).

Jeg ved ikke hvad det kostede. Men der er jo noget tid til sommer, så I kan spare godt sammen, se efter gode tilbud, snakke med en slagter om gode tilbud,, Det er bare om at snakke med folk.

Anmeld

26. december 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Rigtigt nok.

Men kjolen behøver jo ikke at koste en formue.
Min bror havde bare taget en jakke(sort habitagtig jakke)
bordpynt, var en dug(nogle havde de lånt), noget pynt... ikke voldsomt. Musik var bare en computer(og min niece spillede for os en gang), sodavand var bare de billige.. kagerne havde de selv lavet, buffet var som frokost(det var frokosttid).

Jeg ved ikke hvad det kostede. Men der er jo noget tid til sommer, så I kan spare godt sammen, se efter gode tilbud, snakke med en slagter om gode tilbud,, Det er bare om at snakke med folk.

Det skL ikke være en dyr kjole, vi har et familie slør.
Makeup, og negle ordner jeg selv, måske en veninde til håret.
Duge og servietter kender vi nogen der kan skaffe, blomster sår vi selv i foråret, og køber måske lidt.
Pynt bliver hvad vi har, eller kan låne.

Service, borde og stole skal vi leje og et telt, kan låne et gratis, men kræver 2 telte til 60-70 mennesker.

MDen vil vi nok klare mere eller mindre selv, ellers kender vi et par slagter som kan komme med tilbud

Anmeld

26. december 2013

TNBC

Anonym skriver:

Det skL ikke være en dyr kjole, vi har et familie slør.
Makeup, og negle ordner jeg selv, måske en veninde til håret.
Duge og servietter kender vi nogen der kan skaffe, blomster sår vi selv i foråret, og køber måske lidt.
Pynt bliver hvad vi har, eller kan låne.

Service, borde og stole skal vi leje og et telt, kan låne et gratis, men kræver 2 telte til 60-70 mennesker.

MDen vil vi nok klare mere eller mindre selv, ellers kender vi et par slagter som kan komme med tilbud

Så tror jeg nok det skal gå. det lyder til at I har tænkt godt over det.

Og hvis det bliver lidt mere end det beløb. er der aldrig nogen der er død af at spørge om hjælp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.