Ja så fik vi overstået det....! Ja det lyder sgu så grimt når man siger det sådan, og jeg havde jo egentlig også glædet mig meget.
Vi skulle være 18 i alt. Jeg havde bagt omkring 40 boller, og lavet 2 store lagkager formet som en bi og en skildpadde. Derudover havde jeg lavet 36 sandwich med skinke, leverpostej og hjemmelavet tunsalat... 12 af hver. Jeg havde heldigvis hjælp de sidste timer af mine 2 dejlige søstre (de fortjener en

).
Da kl. var 15 var der kommet et par stykker, og da vi alle satte os ved bordet kl. 15.45 var vi 13 !! Jeg havde inviteret 18 og alle havde sagt ja, så hvor var resten af gæsterne?! Min far havde dagen før givet besked om at det ikke var sikkert han tog mine småbrødre med, fordi deres mor ikke ville lade dem tage med?! Og om morgenen på selve dagen skrev han en kryptisk besked: "dronningen skør, ved ikke om vi kommer"... Og så hørte jeg ikke mere, han kunne da bare komme alene?!! Og jeg har stadig ikke hørt noget fra ham. Vi har set ham når vi har været ude og handle, men han cykler med hovedet begravet i sin mobil. Hvorfor kan han ikke bare give klar besked? I stedet for lader han bare som ingenting... Det gør mig sgu sur fordi han var meget opsat på at komme, fordi han er ved at få et rigtig godt forhold til Filuca.
Nå men der mangler jo så stadig 2 gæster... Dem ringer jeg til da de fleste er ved at været taget hjem, og spørger om de ikke har glemt noget. Hun tænker lidt og kommer så i tanke om det, og undskylder meget, og lyder oprigtig flov. Jeg skælder ikke ud eller noget for vi har jo haft det sjovt alligevel, men de var så på Fyn og kunne af gode grunde ikke komme over inden vi sluttede helt.
Jeg vil sige at vi havde en rigtig god dag allesammen, og især Filuca

Jeg er bare vildt skuffet over at folk lover at komme, og nogle endda skriver det i kalenderen, men så ikke kommer! Og mest min far, fordi han bare lader som ingenting...!

Nå men Filuca fik et doktorsæt som hun leger lidt med endnu, og et sæt sengetøj. AF os har hun fået en traktor som hun leger meget med og et bord med 2 stole så hun kan lave te-selskab. Det gør hun rigtig meget.

Tak til dem der gad læse mit brok... Og der kommer lidt flere billeder senere.
Christina - træt og har stadig ondt i fødderne efter at havde stået op fra 6-15.45 i søndags