Hvordan står det til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2013

Guldet

Lykke:) skriver:

Ja han er en dejlig basse

Det var da ellers flot at tage sådan på, på under en uge! kan hun lide det? Eller.. Virker det til at hun kan lide det? Julius giver mig nemlig sådan er ansigt der lidt ligner en der ville sige (hvis han kunne snakke) "er det seriøst jeg skal spise det her?!"

Ja hun drikker det i hvertfald med velbehag .. ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2013

Guldet

ms86 skriver:

Ej, jeg bliver helt misundelig når jeres små allerede kan spise og se bebrejdende på jer 

Jeg er stadig gravid (40+2), så kan desværre ikke udtale mig om hverken vægt eller andet i den dur  Bebs blev 39+5 skønnet til at veje 3250 g, så nu må vi se hvor vægten ender i virkeligheden. 
 for at jeg kan hoppe ind i det nye år med bebs i armene og ikke i maven! 

Ihh kan godt forstå du glæder dig! Det er også helt fantastisk at få sit guld i armene! ;-)

Anmeld

28. december 2013

Guldet

mrhl skriver:

God ide med opdatering

Min pige er 3 uger og 3 dage i dag. Det er noget tid siden hun er blevet vejet, men jeg og min køkkenvægt gætter på +/- 4000g(2900 ved fødslen). Amningen går rigtig godt, der er masser af mad. Hun præsterede i hvert fald at tage 500g på på fire døgn, da vi kom hjem fra hospitalet

Hun er en ret nem baby for det meste og både min kæreste og jeg er helt forelskede i hende!

Ihh spændende hvad hun vejer nu så? wow 500g på fire dage, det er da helt vildt! Dejligt hun tager så godt på! skal vi ikke ha lavet en tråd med billeder af vores bebser!? Men stort tillykke med hende! Har i fundet et navn?

Anmeld

28. december 2013

Lykke:)

<3 Julebabyen <3 skriver:

Ja hun drikker det i hvertfald med velbehag .. ;-)

Okay, det var godt!

Anmeld

28. december 2013

mrhl

<3 Julebabyen <3 skriver:

Ihh spændende hvad hun vejer nu så? wow 500g på fire dage, det er da helt vildt! Dejligt hun tager så godt på! skal vi ikke ha lavet en tråd med billeder af vores bebser!? Men stort tillykke med hende! Har i fundet et navn?

Åh jo, en billedtråd kunne være hyggelig :-)
Hun skal hedde Freja :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.