Hvordan står det til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
14 svar
3 synes godt om
26. december 2013

Guldet

Hej Piger..
Hvordan står det til med jeres må hoveder?
Hvor gamle er de efterhånden og hvad vejer de?
Min lille Liva skat, er allerede lidt over 3 uger - ved fødsel vejede hun 3590 0g i mandags vejede hun 3860.¨
Jeg både ammer og giver hende erstatning på flaske, da jeg desværre ikke har nok mælk.

Hvordan står det til hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

Lykke:)

<3 Julebabyen <3 skriver:

Hej Piger..
Min lille Liva skat, er allerede lidt over 3 uger - ved fødsel vejede hun 3590 0g i mandags vejede hun 3860.¨
Jeg både ammer og giver hende erstatning på flaske, da jeg desværre ikke har nok mælk.

God idé med en opdatering!
Hvordan går det med både amning og erstatning?

Min Julius er 1 måned og 1 dag i dag, og han vejer nu 4200 g (3605 g ved fødslen). Han bliver ammet, men efter indlæggelse hvor han ikke rigtig har spist får han også lidt erstatning. Han får nutramigen men synes ikke det virker som om han kan lide det? det kan selvfølgelig være han lige skal lære at spise begge dele

Anmeld

26. december 2013

Guldet

Lykke:) skriver:

God idé med en opdatering!
Hvordan går det med både amning og erstatning?

Min Julius er 1 måned og 1 dag i dag, og han vejer nu 4200 g (3605 g ved fødslen). Han bliver ammet, men efter indlæggelse hvor han ikke rigtig har spist får han også lidt erstatning. Han får nutramigen men synes ikke det virker som om han kan lide det? det kan selvfølgelig være han lige skal lære at spise begge dele

Sikke en dejlig størrelse det har jeg da hvis ikke opfattet, har i været indlagt? Her fungere det rigtig godt med erstatning også. Hendes vægt havde stået stilke i 5 dage, så sundhedsplersken synes hun skulle have erstatning! Det er nemlig ikke ved alle måltider hun bliver mæt også tilbyder jeg hende en flaske efter! Så hun havde taget 260g på sidste gang på under en uge! Hun får nan 1

Anmeld

27. december 2013

Sikke en dejlig størrelse det har jeg da hvis ikke opfattet, har i været indlagt? Her fungere det rigtig godt med erstatning også. Hendes vægt havde stået stilke i 5 dage, så sundhedsplersken synes hun skulle have erstatning! Det er nemlig ikke ved alle måltider hun bliver mæt også tilbyder jeg hende en flaske efter! Så hun havde taget 260g på sidste gang på under en uge! Hun får nan 1

Ja han er en dejlig basse

Det var da ellers flot at tage sådan på, på under en uge! kan hun lide det? Eller.. Virker det til at hun kan lide det? Julius giver mig nemlig sådan er ansigt der lidt ligner en der ville sige (hvis han kunne snakke) "er det seriøst jeg skal spise det her?!"

Anmeld

27. december 2013

ms86

Ej, jeg bliver helt misundelig når jeres små allerede kan spise og se bebrejdende på jer 

Jeg er stadig gravid (40+2), så kan desværre ikke udtale mig om hverken vægt eller andet i den dur  Bebs blev 39+5 skønnet til at veje 3250 g, så nu må vi se hvor vægten ender i virkeligheden. 
 for at jeg kan hoppe ind i det nye år med bebs i armene og ikke i maven! 

Anmeld

27. december 2013

mrhl

God ide med opdatering

Min pige er 3 uger og 3 dage i dag. Det er noget tid siden hun er blevet vejet, men jeg og min køkkenvægt gætter på +/- 4000g(2900 ved fødslen). Amningen går rigtig godt, der er masser af mad. Hun præsterede i hvert fald at tage 500g på på fire døgn, da vi kom hjem fra hospitalet

Hun er en ret nem baby for det meste og både min kæreste og jeg er helt forelskede i hende!

Anmeld

27. december 2013

mrhl

ms86 skriver:

Ej, jeg bliver helt misundelig når jeres små allerede kan spise og se bebrejdende på jer 

Jeg er stadig gravid (40+2), så kan desværre ikke udtale mig om hverken vægt eller andet i den dur  Bebs blev 39+5 skønnet til at veje 3250 g, så nu må vi se hvor vægten ender i virkeligheden. 

Glæd dig! Det er skøøøønt at blive mor. Sender ve støv i din retning.

Anmeld

28. december 2013

Bettina90

Hej Piger..

Jeg fødte min lille pige d. 18/12 ved akutkejsersnit  Hun er helt perfekt - og klart den smukkeste baby jeg har set 

Hun målte 51 cm og vejede 3110 gr  Da vi tjekkede ud fra hospitalet fredag morgen vejede hun 2965 gr, og da sundhedsplejersken kom på besøg mandag formiddag vejede hun allerede 3250 gr  

Hun er super fantastisk og rigtig dejlig  Er sjældent vi hører hende græde, håber det varer ved 

Anmeld

28. december 2013

ms86 skriver:

Uha det er snart din tur. Sender masser af vestøv til dig!

Anmeld

28. december 2013

Bettina90 skriver:

Jeg fødte min lille pige d. 18/12 ved akutkejsersnit  Hun er helt perfekt - og klart den smukkeste baby jeg har set 

Hun målte 51 cm og vejede 3110 gr  Da vi tjekkede ud fra hospitalet fredag morgen vejede hun 2965 gr, og da sundhedsplejersken kom på besøg mandag formiddag vejede hun allerede 3250 gr  

Hun er super fantastisk og rigtig dejlig  Er sjældent vi hører hende græde, håber det varer ved 

Stort tillykke med jeres lille pige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.