Nogen der ved.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.765 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. december 2013

Nadia1991

Hej alle :-)

er der nogen der ved om vi får løn d 27 eller den 31.??

har hørt lidt forskelligt det jo ikke meget man kan nå hvis lønnen først kommer den 31.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2013

pussekat

Nadia1991 skriver:

har hørt lidt forskelligt det jo ikke meget man kan nå hvis lønnen først kommer den 31.

den 30-12

Anmeld

26. december 2013

Dig, mig og vores små prinsesser <3

Profilbillede for Dig, mig og vores små prinsesser <3
Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Nadia1991 skriver:

Som en anden skriver, så får vi løn d. 30/12

Anmeld

26. december 2013

Morgensol

På min arbejdsplads får vi løn udbetalt den anden sidste hverdag i måneden, så i dec får vi d. 27..

Anmeld

26. december 2013

Wimmie

Morgensol skriver:

På min arbejdsplads får vi løn udbetalt den anden sidste hverdag i måneden, så i dec får vi d. 27..

Den 2. sidste hverdag er jo den 30. 

Anmeld

26. december 2013

Morgensol

Wimmie skriver:

Den 2. sidste hverdag er jo den 30. 

Det hedder vidst faktisk anden sidste bankdag og det er d. 27, bankerne har jo ikke åbent den 31.  

Anmeld

26. december 2013

Joan ( Smallie )

Det hedder vidst faktisk anden sidste bankdag og det er d. 27, bankerne har jo ikke åbent den 31.  

men det har de den 30 du det er også en hverdag

Men når det er sagt så er det forskelligt fra firma til firma ved min mad er det den sidste hverdag i månenden

Anmeld

26. december 2013

Wimmie

Ok, det plejer bare at hedde sidste bankdag i måneden...ved naturligvis ikke hvor du arbejder og om det er helt anderledes der - tænker bare at du måske bliver skuffet hvis du regner med at få penge i morgen og de først kommer 3 dage efter 

Men hvis du har fået lønseddel står det vel derpå?

Anmeld

26. december 2013

Morgensol

Joan ( Smallie ) skriver:

men det har de den 30 du det er også en hverdag

Men når det er sagt så er det forskelligt fra firma til firma ved min mad er det den sidste hverdag i månenden

Men læs hvad jeg skriver! Min arbejdsplads udbetaler løn den ANDEN sidste bankdag i måneden. Det er d. 27!

Anmeld

26. december 2013

Morgensol

Ok, det plejer bare at hedde sidste bankdag i måneden...ved naturligvis ikke hvor du arbejder og om det er helt anderledes der - tænker bare at du måske bliver skuffet hvis du regner med at få penge i morgen og de først kommer 3 dage efter 

Men hvis du har fået lønseddel står det vel derpå?

jeg gentager lige. Min arbejdsplads udbetaler den ANDEN sidste bankdag i måneden. Vi har fået lønseddel og der står udbetaling til d. 27.. Men jeg er jo heller ik i tvivl?? Jeg besvarer bare ts' spørgsmål..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.