Tegn på graviditet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2009

Ni-ko-li-ne

der gik ca. 14 dage så havde jeg fuldtidskvalme :0) det endte med at jeg købte de der sea-band de virkede ret godt :0) men ellers virkede intet :0)

kvalmen var faktisk det eneste konkrete tegn hos mig :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2009

Vinker

Mine første tegn var helt sikkert ømme bryster, av av

Senere kom den voldsomme træthed og mangel på overskud og pludselig slem kvalme samt opkast... Åh det er dejligt at være gravid

Kvalmen varede stort set døgnet rundt - værst om morgenen. Det eneste jeg havde lyst til at spise var alt muligt usundt. Kunne ikke få frugt og grønt ned, men mærkeligt nok gled chokolade og kage bare ned af sig selv....

Anmeld

30. juli 2009

TbCp

Majastina skriver:

Ja jeg er også glad for at kunne mærke tegnene på spiren i maven, desuden er det jo slet ikke så slemt, som det mange af jer har oplevet. Måske er jeg lige så heldig som Tina, og næsten ingen kvalme få, det ville jo ikke gøre noget. Ligemeget hvad så er det jo bare dejligt, så det skal gå meget galt før jeg bliver slået ud af den. Man kan jo selvfølgelig ikke lade være med at bekymre sig. For ligesom Trine fortæller, så har man jo alle de rigtig tegn også når det kan gå galt. Så det er klart, at jeg tænker over sådan nogle ting. Især når nu jeg har den polyp i livmoderen, jeg ved jo ikke, hvordan og hvorledes det er med graviditet og sådan en fætter. Der er i hvert fald mange spørgsmål, som skal stilles på onsdag.
Min mor er også meget bekymret. Hun ringer tit med formaninger om, hvad jeg må og ikke må. Hun er meget bekymret for, at jeg skal få svineinfluenca, så jeg har fået strenge instrukser om ikke at gå for tæt på folk, ike give hånd til folk, og hvis der er nogen, som hoster, så skal jeg bare se at komme væk, og så huske at vaske hænder hele tiden. Det er så sødt og dejligt, at hun er bekymret, det viser bare, hvor glad hun er for, at det endelig er sket

Hihi hvor er din mor sød
Som hun bekymre sig

Er helt sikker på det hele nok skal gå rigtig godt hele vejen igennem graviditeten!!!

Krydser fingre for at du kommer lige så let igennem det som jeg gjorde, nåede aldrig rigtig at føle mig besværet på nogen måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.