Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Hvor er det bare fantastisk! Utrolig så heldig man har lov til at være Jeg kan ikke huske, om l fik hjælp til at få Elna?
Hvor er det bare fantastisk! Utrolig så heldig man har lov til at være Jeg kan ikke huske, om l fik hjælp til at få Elna?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: Jeg blev gravid 1 måned før vi skulle starte på hormoner den gang... For nu 2 år siden...
Jeg blev gravid 1 måned før vi skulle starte på hormoner den gang... For nu 2 år siden...
tarkoflen skriver: Jamen altså det er da bare helt perfekt
Jamen altså det er da bare helt perfekt
Kay skriver: Lækkert navn
Lækkert navn
Smukt navn
Min datter hedder Emilie og min venindes hedder Asta
Kay skriver: Vi har fået svar på blodprøverne og Elna skal være storesøster til sommer Men allerede nu tænker jeg navn... Kender ikke engang min termin endnu... Men skidt med det har i nogle gode drenge og pige navne der vil passe godt til Elna?
Vi har fået svar på blodprøverne og Elna skal være storesøster til sommer Men allerede nu tænker jeg navn... Kender ikke engang min termin endnu... Men skidt med det har i nogle gode drenge og pige navne der vil passe godt til Elna?
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Stort tillykke.... Bare det var mig!
Ethly udtales " ætli ", og er et rigtigt sødt navn, synes jeg.
Jen kan også godt lide det faktum både Elna og Ethly er ældre danske navne.
Håber du får en fremragende graviditet. Godt nytår..
Elna og ...
Ada
Edith
Lilly
Nova
Ole
Leonel
Adam
Erik
Sara. skriver: Jeg har Lærke (storesøster) og Nor (lillebror) og venter en lille pige til juni. Det er nok 80% sikkert at hun bliver en lille Kirse <3 Ellers er jeg vild med: Elva, Vera, Pi, Mynthe, Vilde, Sigga, Trud, CajsaAlbert, Frede, Willum, Bille
Jeg har Lærke (storesøster) og Nor (lillebror) og venter en lille pige til juni. Det er nok 80% sikkert at hun bliver en lille Kirse <3 Ellers er jeg vild med: Elva, Vera, Pi, Mynthe, Vilde, Sigga, Trud, CajsaAlbert, Frede, Willum, Bille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128