Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Weeee stort tillykke hvor er det da bare fantastisk Jeg stemmer på Thea Louise Eva Sofie Hvis du vil holde temaet med gamle navne med E som forbogstav kan jeg byde ind med Ethly, det hed min mormor og det må siges at være et meget lidt brugt navn Drengenavne kunne væreHolgerKalleCarl Alfred Alfred
Weeee stort tillykke hvor er det da bare fantastisk Jeg stemmer på Thea Louise Eva Sofie Hvis du vil holde temaet med gamle navne med E som forbogstav kan jeg byde ind med Ethly, det hed min mormor og det må siges at være et meget lidt brugt navn Drengenavne kunne væreHolgerKalleCarl Alfred Alfred
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pylle3 skriver: Tillykke med lille spiren Navne tænker jeg Ida MarieEller Laurits
Tillykke med lille spiren Navne tænker jeg Ida MarieEller Laurits
Kay skriver: Ethley? Er lidt usikker på hvordan det udtales
Ethley? Er lidt usikker på hvordan det udtales
tarkoflen skriver: Det er svært at skrive hvordan det udtales men mit bedste bud er ætly det var nu mest for sjov, hun var ikke selv pjattet med sit navn det er et lidt sjovt og meget anderledes navn
Det er svært at skrive hvordan det udtales men mit bedste bud er ætly det var nu mest for sjov, hun var ikke selv pjattet med sit navn det er et lidt sjovt og meget anderledes navn
Kay skriver: Meget specielt ja
Meget specielt ja
Kay skriver: Vi har fået svar på blodprøverne og Elna skal være storesøster til sommer Men allerede nu tænker jeg navn... Kender ikke engang min termin endnu... Men skidt med det har i nogle gode drenge og pige navne der vil passe godt til Elna?
Vi har fået svar på blodprøverne og Elna skal være storesøster til sommer Men allerede nu tænker jeg navn... Kender ikke engang min termin endnu... Men skidt med det har i nogle gode drenge og pige navne der vil passe godt til Elna?
Hjertevarmt tillykke!
Når jeg tænker drengenavn er det Viggo, der kom først frem
Elna & Viggo
Elna & Martin
Elna & Sebastian
Elna & Rupert
Elna & Jonas
Elna & Sofus
Elna & Kristian
Elna & Sigurd
...
Til en pige...
Elna & Petra
Elna & Kamille
Elna & Sonja
Elna & Mille
Elna og Augustine
Elna & Miriam
Elna og Ronja
Elna & Lærke
..
tarkoflen skriver: Ja det må man sige Det bliver da spændende at finde ud af, hvornår du har termin kommer det helt uventet?
Ja det må man sige Det bliver da spændende at finde ud af, hvornår du har termin kommer det helt uventet?
Kay skriver: Var ik meningen den smiley skulle komme med der Når men ja... Altså jeg har jo pco og burde ikke havde æl... Så vi har sådan ik brugt noget det sidste halve år... Men vi har ik prøvet som sådan og har ik nået at havde sex ret meget da Elna har været en del syg og sådan... Så ret overraskende...
Var ik meningen den smiley skulle komme med der Når men ja... Altså jeg har jo pco og burde ikke havde æl... Så vi har sådan ik brugt noget det sidste halve år... Men vi har ik prøvet som sådan og har ik nået at havde sex ret meget da Elna har været en del syg og sådan... Så ret overraskende...
MortilElias2010 skriver: Hjertevarmt tillykke! Når jeg tænker drengenavn er det Viggo, der kom først frem Elna & Viggo Elna & Martin Elna & Sebastian Elna & Rupert Elna & Jonas Elna & Sofus Elna & Kristian Elna & Sigurd ... Til en pige... Elna & Petra Elna & Kamille Elna & Sonja Elna & Mille Elna og Augustine Elna & Miriam Elna og Ronja Elna & Lærke ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128