sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juli 2009

HeY

Beck skriver:

Fedt og se dig igen

Tusinde tak ..
dejligt og få en go modtagelse ..

Har også savnet jer ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Fiona78

HeY skriver:

den må hvis være go den der.

Men har bare prøvet, hvor jeg skal give ham et handblow, og der blev den slet ik stiv...
så blir man altså ret nervøs for, hva det er man gør forkert :s ..
lige siden den aften, har jeg bare følt at det er mig den er gal med, og slet ikk er frisk heh..

Ja den metode virker altid for mig

Prøv at spørge hvad han gerne vil have du gør ved ham når han beder dig om at røre ved ham eller lad ham guide dig mens i er i gang, du er ikke tankelæser søde og det er ikke nemt at vide hvad han gerne vil have

Anmeld

29. juli 2009

mariamiss6

Hvis han kan lide at blive nusset....

så skulle du prøve at nusse ham rigtig let over det hele.... simpelthen nusse ham med alle dne fingre, men kun lige med fingerspidserne, over alt på hans krop... men ikke de steder hvor du ved han er sindssygt kilden, så under fødderne er garanteret en dårlig idé....

og fra ca. midten af knæene, og så opad mod hans skridt, på indersiden af lårene... hvis han kan lide at blive nusset normalt, så er det garanteret et hit sådan.... og lad ham beholde underbukserne på, til at starte med, for det kilder på en helt anden måde, gennem det tynde stof, hvis du skal nusse ham direkte på dilleren....

det får i hvert fald mig op i det røde felt, på et splitsekund....

Anmeld

29. juli 2009

HeY

Fiona78 skriver:

Ja den metode virker altid for mig

Prøv at spørge hvad han gerne vil have du gør ved ham når han beder dig om at røre ved ham eller lad ham guide dig mens i er i gang, du er ikke tankelæser søde og det er ikke nemt at vide hvad han gerne vil have

Han har også sagt til mig, at han nok skal guide mig imens,
men så syns jeg bare man føler sig, så første gangs begynder heh ..
men det er nok meget normal. indtilman kender hinanden kroppe.. heh..

Anmeld

29. juli 2009

HeY

mariamiss6 skriver:

Hvis han kan lide at blive nusset....

så skulle du prøve at nusse ham rigtig let over det hele.... simpelthen nusse ham med alle dne fingre, men kun lige med fingerspidserne, over alt på hans krop... men ikke de steder hvor du ved han er sindssygt kilden, så under fødderne er garanteret en dårlig idé....

og fra ca. midten af knæene, og så opad mod hans skridt, på indersiden af lårene... hvis han kan lide at blive nusset normalt, så er det garanteret et hit sådan.... og lad ham beholde underbukserne på, til at starte med, for det kilder på en helt anden måde, gennem det tynde stof, hvis du skal nusse ham direkte på dilleren....

det får i hvert fald mig op i det røde felt, på et splitsekund....

Uhh, det lød som en rigtig go ide, og prøve den
dejligt med alle de gode ideer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.