sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.369 visninger
14 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

HeY

mig og min kusine sad og snakkede i går aftes.

når jeres fyr sir til jer, at i skal røre ved ham ..
Hva gør i så?
hva gør i som virkelig tænder ham osv?

alle gode ideer er velkommen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Diana...

HeY skriver:

mig og min kusine sad og snakkede i går aftes.

når jeres fyr sir til jer, at i skal røre ved ham ..
Hva gør i så?
hva gør i som virkelig tænder ham osv?

alle gode ideer er velkommen

Hold da op du har været væk længe.. Jeg svare senere jeg skal til ud af døren   Ville bare sige rart at se dig her inde igen.

Anmeld

29. juli 2009

BinaMor

øhm..

nusser de nedre dele...hele halløjet.. kilder og tier.. evt. med brug af håret eller munden.

Anmeld

29. juli 2009

mariamiss6

Tja altså så får han jo et 'handjob', for det er sådan set hvad han beder om når han gerne vil røres....

Vi prøvede her den anden dag, at jeg nussede ham over det hele, som jeg gerne vil nusses, men han var simpelthen umulig at røre ved, for han er super kilden, og han endte med bare at springe rundt i sengen, og fnise som en lille tøs mens han spændte det bedste han havde lært....

så ja 'handjob' og 'blowjob' er hvad der duer herhjemme....

Anmeld

29. juli 2009

Fiona78

Starter med at kysse ham på munden og fortsætter langsomt nedad mens jeg holder øjenkontakten når jeg kommer til de ædlere dele kysser jeg rundt om dem UDEN at kysse der, tirrer og pirrer til jeg kan mærke han er mere end klar, så nusser jeg forsigtigt hans n..... og tager ham i munden alt i mens øjenkontakten holdes... PYYHH

Anmeld

29. juli 2009

HeY

Diana... skriver:

Hold da op du har været væk længe.. Jeg svare senere jeg skal til ud af døren   Ville bare sige rart at se dig her inde igen.

Ja, det er længe siden desværre..
der har bare været en del og se til ..

men er på banen igen

Anmeld

29. juli 2009

HeY

sabina22 skriver:

øhm..

nusser de nedre dele...hele halløjet.. kilder og tier.. evt. med brug af håret eller munden.

jeg er virkelig på bar bund ..

har igen ide om, hvordan jeg skal kilde det eller tire det ? ...
jeg føler mig så dum pt.. :s
er hel ude af træning.. heh ..

Anmeld

29. juli 2009

Becks

HeY skriver:

Ja, det er længe siden desværre..
der har bare været en del og se til ..

men er på banen igen

Fedt og se dig igen

Anmeld

29. juli 2009

HeY

mariamiss6 skriver:

Tja altså så får han jo et 'handjob', for det er sådan set hvad han beder om når han gerne vil røres....

Vi prøvede her den anden dag, at jeg nussede ham over det hele, som jeg gerne vil nusses, men han var simpelthen umulig at røre ved, for han er super kilden, og han endte med bare at springe rundt i sengen, og fnise som en lille tøs mens han spændte det bedste han havde lært....

så ja 'handjob' og 'blowjob' er hvad der duer herhjemme....

Okey ..

Tak for rådet ..

jeg må bare prøve mig frem, er jo nok lidt nervøs også..
så det har jeg også lidt at sige heh..

Anmeld

29. juli 2009

HeY

Fiona78 skriver:

Starter med at kysse ham på munden og fortsætter langsomt nedad mens jeg holder øjenkontakten når jeg kommer til de ædlere dele kysser jeg rundt om dem UDEN at kysse der, tirrer og pirrer til jeg kan mærke han er mere end klar, så nusser jeg forsigtigt hans n..... og tager ham i munden alt i mens øjenkontakten holdes... PYYHH

den må hvis være go den der.

Men har bare prøvet, hvor jeg skal give ham et handblow, og der blev den slet ik stiv...
så blir man altså ret nervøs for, hva det er man gør forkert :s ..
lige siden den aften, har jeg bare følt at det er mig den er gal med, og slet ikk er frisk heh..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.