Jeg har skrevet, i min status på fb, at jeg har fået et firma til at producere min lampedesigns. Før I alle ønsker mig tillykke, vil jeg lige fortælle, at det er en joke - eller starten på én.
Et par af vores venner holder fødselsdag på lørdag, og de har ønsket sig havelamper - uden at angive mærke, stil, producent eller noget. Så er det jo ikke nemt at købe det rigtige, hvorfor jeg vil lave/svejse/lime/fremstille den grimmeste lampe, man kan forestille sig - og så give den i kærlighed og med stolthed i blikket. De har så intet andet valg end at begynde at beslutte sig for, hvor den kan placeres i haven.... I pæren gemmer jeg et pengebeløb, som de så selv kan gå ud og finde det rigtige for. Det får de jo ikke at vide så... før et par timer - eller dage - efter.
Syg humor - I know. Men jeg har det i det mindste sjovt med det. Hende jeg takker er "konen" i det vennepar, vi lægger sammen til gaven med. - Der skal nemlig også fremstilles en æske, der ser troværdig ud. Så kan jeg lave et logo ala: Berthelsen - Brædder - design. Exclusive solutions for your gardenlightening. Skal selvfølgelig også have fremstillet en indlægsseddel/brugsanvisning på dansk og engelsk.
Bær over med mig

- Helle
Anmeld