Min facebook-status er en joke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Helle30

Jeg har skrevet, i min status på fb, at jeg har fået et firma til at producere min lampedesigns. Før I alle ønsker mig tillykke, vil jeg lige fortælle, at det er en joke - eller starten på én.
Et par af vores venner holder fødselsdag på lørdag, og de har ønsket sig havelamper - uden at angive mærke, stil, producent eller noget. Så er det jo ikke nemt at købe det rigtige, hvorfor jeg vil lave/svejse/lime/fremstille den grimmeste lampe, man kan forestille sig - og så give den i kærlighed og med stolthed i blikket. De har så intet andet valg end at begynde at beslutte sig for, hvor den kan placeres i haven.... I pæren gemmer jeg et pengebeløb, som de så selv kan gå ud og finde det rigtige for. Det får de jo ikke at vide så... før et par timer - eller dage - efter.
Syg humor - I know. Men jeg har det i det mindste sjovt med det. Hende jeg takker er "konen" i det vennepar, vi lægger sammen til gaven med. - Der skal nemlig også fremstilles en æske, der ser troværdig ud. Så kan jeg lave et logo ala: Berthelsen - Brædder - design. Exclusive solutions for your gardenlightening. Skal selvfølgelig også have fremstillet en indlægsseddel/brugsanvisning på dansk og engelsk.

Bær over med mig  - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Susan1978

Sikke en energi, men fed ide..

Anmeld

29. juli 2009

bette

hahah enormt fedt.
men sikke da et arbejde..

hehe glæder mig til at se billeder som jeg regner med du sætter ind hehe

Anmeld

29. juli 2009

Mikkelmusen

Ja ja så blev man lidt til grin...

Anmeld

29. juli 2009

Helle30

Mikkelmusen skriver:

Ja ja så blev man lidt til grin...

Nej sgu Christina. Det var også derfor, jeg skyndte mig at skrive tilbage. Jeg havde ikke kalkuleret med sådan en lykønskning. Håber, jeg er tilgivet.

Kh.

Anmeld

29. juli 2009

Tynen

Helle30 skriver:

Nej sgu Christina. Det var også derfor, jeg skyndte mig at skrive tilbage. Jeg havde ikke kalkuleret med sådan en lykønskning. Håber, jeg er tilgivet.

Kh.

På den anden side.. Virker det så ikke vildt troværdigt hvis der er et par lykønskninger derinde

Anmeld

29. juli 2009

Mikkelmusen

Helle30 skriver:

Kh.

Jo jo selvfølgelig da... Det er jo humor nok

Anmeld

29. juli 2009

Muffinmus

He he, synes da det er en fin ide
Så genial har jeg nu aldrig været..men tak for et sjovt tip

Anmeld

30. juli 2009

birgittemarie

Stor respekt for gennemarbejdet gag! Det er virkelig udspekuleret og meget morsomt.

Knus B

Anmeld

30. juli 2009

Nadi

Det er bare klasse, jeg ELSKER simpelthen sådan nogle gaver!! De er bare alletiders påfund
Synes du er sej at du har så meget overskud og ideérne. Glæder mig til at se udfladet og høre reaktionen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.