juleaften - hvad tid kommer jeres børn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2013

Elgaard73

Vores er 2,1 år og han får lov at være oppe til han falder om. Og det bliver sikkert først når vi kører hjemad ( nok ved 22-23 tiden) Han plejer ikke at have problemer med at holde sig kørende når vi er sent ude. Til gengæld når vi ikke at køre mange meter, førend at han sover i autostolen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Clisolka

Sidste år var Isabella lige lidt over 2 år (hun er fra oktober), og hun holdte ud hele aftenen med godt krudt i numsen sammen med sine fætre. Da vi sad på vej hjem i toget faldt hun i søvn - der var klokken 23 

I år skal vi være alene hjemme, så hun kommer i seng når hun er træt - det plejer gerne at være ved 19-20 tiden, så kan hun ikke mere 

Anmeld

23. december 2013

Milas14

Mine er kommet i seng når de var trætte uanset om kl var 19 eller 22

Anmeld

23. december 2013

helle85

Sitrani skriver:

Ja, hvad tid putter I jeres børn imorgen, juleaften? Og her tænker jeg på børn omkring 2,5 år??

juleaften er der ikke noget fast tidspunkt de skal i seng

de er 6 og 7 år og sidste år valgte de selv at de ville i seng der mener jeg kl var omkring 21:30 vi havde pakket gaver ud og de havde kigget på tingene

Anmeld

23. december 2013

B&J

daniel kom i seng kl 19.30 iår er han næsten 4 og der hedder det 20.00 for han kan ikke holde sig mere vågen

Anmeld

23. december 2013

twinny

Når de falder om på sofaen eller selv siger det. 

Anmeld

23. december 2013

modesty

Ja, hvad tid putter I jeres børn imorgen, juleaften? Og her tænker jeg på børn omkring 2,5 år??

Min dreng er 2,2. Han plejer at blive puttet 19:30. Vi tager det lidt på fornemmeren. Han bliver puttet når han er godt træt, for han skal falde i søvn i en stor dobbeltseng i et fremmed hus, så det går ikke hvis han stadig er frisk (han bliver ikke overtræt, men falder i søvn med et brag når han er meget træt - dejlig praktisk). Vil skyde på at den nok bliver omkring 20:30-21, men nu må vi se.

Anmeld

23. december 2013

Muhmi

Når han dratter om Silas bliver 3 til April og vi giver ham en middagslur, ved en 13-14 tiden og så må han ellers være vågen til hans ben ikke kan holde ham oprejst mere DOG senest kl. 22.00-22.30 vi er jo herhjemme, så der er ingen ben i bare at putte ham i seng  

Anmeld

23. december 2013

Laulund87

Maria kommer i seng når hun ikke kan mere og det gjorde hun også i den alder og det er mellem 22-00

Anmeld

23. december 2013

Sitrani

Tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.