juleaften - hvad tid kommer jeres børn i seng?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.320 visninger
19 svar
1 synes godt om
23. december 2013

Sitrani

Ja, hvad tid putter I jeres børn imorgen, juleaften? Og her tænker jeg på børn omkring 2,5 år??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Vores er godt nok kun 2, men regner med at han godt kan trækkes til 20.30. han har som regel godt med krudt i numsen når vi er ude normalt bliver han puttet 19-19.30

Anmeld

23. december 2013

FruStolpe

Sitrani skriver:

Ja, hvad tid putter I jeres børn imorgen, juleaften? Og her tænker jeg på børn omkring 2,5 år??

Vores er 3. Hun er oppe til hun ber om at komme i seng.  Det er sikkert mellem 21-22 vil jeg tro.

Anmeld

23. december 2013

LinLin

Sitrani skriver:

Sidste år holdt Adam ud til vi skulle hjem - ca 23.30. Han faldt så også i søvn med det samme u bilen

Han var 2,3 år.

Anmeld

23. december 2013

Mivsen

Vores søn er 2,1 år.

Han bliver puttet til sen lur, så han ca sover fra 14-17 og så kan han holde længe Han er aldrig træt om aften, men regner men han kommer i seng omkring 22, eller når han er putte klar

Anmeld

23. december 2013

L&V

Vi nyder at ku sove længe så bliver luren os senere også ka hun os holde noget længere så de kommer i seng når de er trætte

Anmeld

23. december 2013

Chris86

Sitrani skriver:

Vores på 2,5 kommer i seng når hun falder om på sofaen eller ber om at komme i seng... Tænker kl blir 22.00.. Sålænge der er gæster, er hun som regel på toppen

Anmeld

23. december 2013

Maja_4000

Caroline er lige blevet tre, og hun kommer i seng når vi kommer hjem.. Sådan var det også sidste år og forrige år

Sidste år kom vi hjem da kl. var 1-1.30 vi kører hjem hvis hun er totalt færdig.. Gider ikke bruge aftenen på at få hende til at falde i søvn i en fremmed seng

Anmeld

23. december 2013

CaWi

Vores kommer i seng når han er træt (han er 20 mdr)
Han kan sagtens holde sig vågen når der er gæster.

Anmeld

23. december 2013

Stumpen

Nu har jeg ingen på 2,5.. Men da de var fik de lov at blive oppe til aften var slut.. Men de har også kunne magte det, det er ikke alle børn der kan rumme det - spændingen, pakkerne, glæden og overtrætheden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.