grinny skriver:
Kom Isaac Gabriel Friis Pedersen til verden 
Intet gik som det skulle, hverken før, imens eller efter fødslen.
Fik første stikpille torsdag morgen, fik to mere i løbet af torsdagen. Fredag fik jeg 3 stikpiller. Fredag sen aften vælger de at ligge et ballonkateter, det mislykkedes 3 gange, men 4 gang blev det endelig siddende.
Lørdag morgen, åben 2 cm., får lagt vedrop lørdag formiddag, intet sker. Lørdag eftermiddag er jeg lukket lidt til igen, får skruet på for vedroppet.
Jeg er på morfin og får epidural under hele forløbet, men epidural falder ud to gange, så bliver ved med at skulle have den lagt om.
Endelig søndag morgen er jeg 10 cm. åben og efter en times presseveer er han ude.
De fjerner ham, efter vores ønske, fra stuen med det samme. Senere bliver han så kørt tilbage så vi kan se ham, han ligner sin far så utroligt meget
3410 g., 53 cm - præcis det samme som mig
Jeg føler mig tom og har gjort det siden onsdag aften
At vi så tæt på termin, i en graviditet der faktisk har været problemfri, kan miste vores elskede søn er så svært at forstå og acceptere
Jeg stirre bare ud i luften, har ingen tanker i mit hoved. Ved slet ikke hvordan vi skal kunne komme igennem en juleaften imorgen! Det er så pisse uretfærdigt det her! 
Så føler man, at der slet ikke retfærdighed er til. Jeg sender jer de varmeste tanker.
Vh. Louise