Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Michella2 skriver: Jeg blev slet ikke tilbudt lattergas på noget tidspunkt i 2010 på Holbæk sygehus. Jeg ved ikke om det er fordi de ikke bruger det, men tilbuddet fik jeg i hvert fald ikke.. Jeg fik istedet akupunktur, morfin og epi!
Jeg blev slet ikke tilbudt lattergas på noget tidspunkt i 2010 på Holbæk sygehus. Jeg ved ikke om det er fordi de ikke bruger det, men tilbuddet fik jeg i hvert fald ikke..
Jeg fik istedet akupunktur, morfin og epi!
Jeg fødte i Oktober 2010 på Holbæk, og jeg fik tilbudt lattergas
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mener også at det blev afskaffet i Herning i 2008! Vh stine
kbru skriver: Kære brugere på baby.dk Jeg er journalist på TV 2 Nyhederne og vil meget gerne tale med nogle kvinder, som er bekymret over, at man fra 2014 ikke længere kan modtage lattergas på fødegangene på OUH. Har I lyst til at tale med mig, kan I ringe på 30100009. Ellers god jul Venlig hilsen Karen Brund
Kære brugere på baby.dk
Jeg er journalist på TV 2 Nyhederne og vil meget gerne tale med nogle kvinder, som er bekymret over, at man fra 2014 ikke længere kan modtage lattergas på fødegangene på OUH. Har I lyst til at tale med mig, kan I ringe på 30100009. Ellers god jul Venlig hilsen Karen Brund
Jeg fik lattergas i Svendborg, da jeg fødte i 2011, men det havde absolut ingen effekt! Så at man ikke kan få det på OUH, hvor jeg skal føde næste gang jeg blir gravid, har jeg intet imod - og slet ikke nu hvor jeg kan læse at det er usundt for personalet....
Jeg troede at det var afskaffet alle steder.
Finder det underligt at det fortsætter visse steder hvis de ved det kan være farligt for personalet
Jeg har født hjemme så fik intet smertestillende alligevel og kan af den grund ikke påstå af jeg vil savne det.
Jeg blev ikke tilbudt lattergas i Silkeborg i 2007, der har det vidst været afskaffet længe
Det har været afskaffet i Nykøbing F i 2013 også i hvert fald, klarede mig med ilt maske indtil jeg havde været i gang i ca 8 timer
Da min mor fødte tilbage i starten af 90'erne fik hun ved sine første fødsler lattergas med god effekt. Da hun så i midten af 90'erne igen fødte, fik hun (uvidende) ilt i stedet for lattergas. Hun opdagede aldrig under fødslen, at hun var "blevet snydt".. Så for hende virkede ilt lige så godt som lattergas. (:
Ved begge mine fødsler har jeg kun fået ilt-maske.. Epi var på tale ved første fødsel, men udvidede mig for hurtig til at kunne få det (6 cm på en halv time) lattergas var aldrig på tale ej heller ved fødselsforberedelse, så tror ikke Herning havde det i 2006, hvor min førstefødte kom til verden..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128