Slut med lattergas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.365 visninger
30 svar
10 synes godt om
23. december 2013

kbru

Kære brugere på baby.dk

Jeg er journalist på TV 2 Nyhederne og vil meget gerne tale med nogle kvinder, som er bekymret over, at man fra 2014 ikke længere kan modtage lattergas på fødegangene på OUH. Har I lyst til at tale med mig, kan I ringe på 30100009. Ellers god jul Venlig hilsen Karen Brund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2013

Frk.S

Tjaa, jeg kan bare sige at lattergas heller ikke var en mulighed i Randers i 2011

Anmeld

23. december 2013

kbru

Hej Frk.S

Var det et problem for dig, at du ikke havde muligheden?

VH

Karen

Anmeld

23. december 2013

Frk.S

Hej Frk.S

Var det et problem for dig, at du ikke havde muligheden?

VH

Karen

Hmm, det ved jeg ikke, for jeg har aldrig prøvet lattergas før, så jeg har ingen ide om hvor meget det ville have hjulpet mig.

Vi fik bare besked om til fødselsforberedelse at det ikke længere var en mulighed - så måtte man jo affinde sig med det.

(jeg synes bare lige du skulle vide, at det var været praksis andre steder længe )

Anmeld

23. december 2013

Karina84

Heller ikke i Viborg er det en mulighed er jeg ret sikker på. 

Har født i 2011 og i år, og har aldrig fået tilbudt lattergas og jeg er som sagt ret sikker på at de ikke bruger det her.

Klarede mig fint uden, men ved jo så heller ikke hvad jeg er gået glip af... 

Anmeld

23. december 2013

Astrid1984

Karina84 skriver:

Heller ikke i Viborg er det en mulighed er jeg ret sikker på. 

Har født i 2011 og i år, og har aldrig fået tilbudt lattergas og jeg er som sagt ret sikker på at de ikke bruger det her.

Klarede mig fint uden, men ved jo så heller ikke hvad jeg er gået glip af... 

I 2008 var der heller ikke lattergas på Viborg

Anmeld

23. december 2013

Valle81

I 2004 var der heller ikke lattergas i Viborg. 

Grunden er, at man har fundet ud af, at kvinder der arbejder på fødegange med lattergas aborterer hyppigere. 

Jeg har nu født tre gange uden lattergas og har aldrig manglet det. Har klaret alle tre bare med ilt<3

Christina

A

Anmeld

23. december 2013

Muffinmus

Spændende, for de har da været slut i mange år alle andre steder min feste kom i 2007 og allerede der var det helt og aldeles slut i Viborg i nogle år...ved flere der er imod epidural har født med det før, så dem der har været vant til at få det, vil måske nok savne det, men for mange har det slet ikke været en mulighed jo
Kan ikke forstå det ikke blev forbudt alle steder på EN gang, virker underligt når de nu siger det ikke er godt for personalet.

Anmeld

23. december 2013

Michella2

kbru skriver:

Kære brugere på baby.dk

Jeg er journalist på TV 2 Nyhederne og vil meget gerne tale med nogle kvinder, som er bekymret over, at man fra 2014 ikke længere kan modtage lattergas på fødegangene på OUH. Har I lyst til at tale med mig, kan I ringe på 30100009. Ellers god jul Venlig hilsen Karen Brund

Jeg blev slet ikke tilbudt lattergas på noget tidspunkt i 2010 på Holbæk sygehus. Jeg ved ikke om det er fordi de ikke bruger det, men tilbuddet fik jeg i hvert fald ikke..

Jeg fik istedet akupunktur, morfin og epi!

Anmeld

23. december 2013

dukke

På Hvidovre er det heller ikke en mulighed her i 2013

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.