Kan ikke vente!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
9 svar
1 synes godt om
22. december 2013

Ida Thomsen

Hej jeg hedder ida
Jeg har kun 3uger til termin!
Hvad skal man få tiden til at gå med ?
Er ret nervøs har aldrig prøvet at føde før
Skriv gerne jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

liten-mamma

Hej jeg hedder ida

Sørg for at slappe af! Gør ting for dig selv, nyd den sidste tid alene Tag på en rigtig hyggelig date med din kærrste.

Anmeld

22. december 2013

Diana2013

Ida Thomsen skriver:

Hej jeg hedder ida

Jeg brugte tiden på at gøre rent, snakke forventninger, og var ude og spise med manden. Og endelig slappe af. Jeg fødte 37+4 og blev lidt overrasket men var rigtig glad for det hele var klar

Anmeld

23. december 2013

Lykke:)

Ida Thomsen skriver:

Hej jeg hedder ida

Sørg for at slappe af og lad op til at den lille kommer hyg dig med din kæreste og nyd den sidste tid! Lige pludselig går det stærkt!

Anmeld

23. december 2013

Ida Thomsen

Tak, det har i ret i, var også på en rigtig hyggelig tur med kæreste til Hillerød slot, i går, og så er der jo ellers jul... Må prøve at slappe lidt af, og bare hygge har også pakket en taske til sygehuset man ved jo aldrig
Og tusind Tak for jeres indlæg
God jul

Anmeld

23. december 2013

liten-mamma

Ida Thomsen skriver:

Tak, det har i ret i, var også på en rigtig hyggelig tur med kæreste til Hillerød slot, i går, og så er der jo ellers jul... Må prøve at slappe lidt af, og bare hygge har også pakket en taske til sygehuset man ved jo aldrig
Og tusind Tak for jeres indlæg
God jul

God jul og held og lykke med fødslen om forhåbentlig ikke så længe 

Anmeld

23. december 2013

**Ønskebabyen

Ida Thomsen skriver:

Hej jeg hedder ida

Jeg havde også 3 uger tilbage til termin i går  

Jeg bruger tiden på at nyde maven det sidste stykke tid, lige pludselig er den væk! Slapper af, nusser lidt rundt på børneværelset og ellers gør jeg meget rent for tiden så der altid er pænt og rydeligt herhjemme - tror det er lige så meget så jeg er sikker på vi bare kan forlade hytten hvis noget skulle gå igang, og så vide vi kommer hjem til et rent og rydeligt hjem Ellers så nyder kæresten og jeg bare den sidste tid vi har sammen alene

Anmeld

23. december 2013

Ida Thomsen

Tak
Ja syntes også der er er ved at være rimeligt rent herhjemme også bare for at have noget at lave
Også held og lykke med fødslen til jer andre, rart at kunne snakke med nogen i samme situation

Anmeld

23. december 2013

lineog4

Uha nu er det lang tid siden det var nummer 1, for med de andre nød jeg bare ikke at have en baby og kunne være sammen med de store på deres præmisser - lavede en masse arrangementer så jeg slet ikke ønskede at føde 

Men med den første var tiden lang i slutningen, men jeg gik en masse lange ture, kiggede på alt børnetøjet i butikkerne - købte ikke noget for kendte ikke kønnet og pengene var meget små. Og så havde USA interveneret Irak så jeg så, hørte og læste en masse nyheder og nød den første forårssol og drømte.

Du har jo heldigvis julen der kan tage tiden.

skulle jeg foreslå noget som jeg ved jeg nu mangler, så er det læse en god bog, nyde man kan spise med kniv og gaffel uden en baby der skal amme, i de hele taget sidde ved bordet og nyde maden i eget tempo, tage et langt bad og og og og ;-) nyd tiden hvor du er 1. Prioritet

pøj pøj

Anmeld

23. december 2013

Ida Thomsen

Ja det er rigtig nu må jeg nyde julen selvom den virker meget lang i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.