37+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2013

Alberte&Mor <3

**Ønskebabyen skriver:

Så er der nu kun 3 uger til termin og lillemanden er færdigudviklet 

I Fredags var vi på sygehuset til vendingsforsøg da han stadig lå med hovedet op og numsen ned. Det gik super godt og de fik ham vendt  Dog dykkede hans hjertelyd kraftigt lige efter og det skulle derfor lige pludselig gå stærkt med at få sat CTG på og kørt strimmel - heldigvis rettede han sig hurtigt igen og vi kunne komme hjem. 
Vi skal til kontrolscanning den 30/12 og jeg er så spændt på om han stadig har hovedet ned til den tid!

Synes godt man kan se en lille ændring på mavens form i forhold til i sidste uge hvor hans hovede lå helt oppe ved mine højre ribben 

Du ser bare super godt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

WantingBaby2012

**Ønskebabyen skriver:

I Fredags var vi på sygehuset til vendingsforsøg da han stadig lå med hovedet op og numsen ned. Det gik super godt og de fik ham vendt  Dog dykkede hans hjertelyd kraftigt lige efter og det skulle derfor lige pludselig gå stærkt med at få sat CTG på og kørt strimmel - heldigvis rettede han sig hurtigt igen og vi kunne komme hjem. 
Vi skal til kontrolscanning den 30/12 og jeg er så spændt på om han stadig har hovedet ned til den tid!

Synes godt man kan se en lille ændring på mavens form i forhold til i sidste uge hvor hans hovede lå helt oppe ved mine højre ribben 

Hold da op! 3 uger til termin.. Allerede? 

Det bliver spændende hvornår lillemanden vælger at komme ud til jer. Ser frem til din opdatering hver uge 

Og ja, smuk mave. 

Anmeld

23. december 2013

**Ønskebabyen

Februar-baby14;) 32+ skriver:

Du ser bare super godt ud

Tusind tak 

Anmeld

23. december 2013

**Ønskebabyen

WantingBaby2012 skriver:

Hold da op! 3 uger til termin.. Allerede? 

Det bliver spændende hvornår lillemanden vælger at komme ud til jer. Ser frem til din opdatering hver uge 

Og ja, smuk mave. 

Ja, er det ikke vildt?? 

Og hvor er det sødt skrevet - det er dejligt der er nogle der følger lidt med i det man ligger ind  

Anmeld

23. december 2013

BigHope13

**Ønskebabyen skriver:

Åhh hvor er det altså bare spændende nu og du er som altid bare super smuk gravid.
Rigtig glædelig jul til dig

Anmeld

23. december 2013

**Ønskebabyen

BigHope13 skriver:

Åhh hvor er det altså bare spændende nu og du er som altid bare super smuk gravid.
Rigtig glædelig jul til dig

Jeg håber godt nok at han bliver derinde til 2014 Det er målet ihvertfald.

Min JM kiggede godt nok på mig og smilede inde til vendingsforsøget og sagde på vej ud af døren: Nu må vi se om vi ses den 30/12 til næste konsultation.  uha! Det håber jeg godt nok vi gør da.. 

Rigtig god jul til dig og din familie også 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.