37+0 med ønskebabyen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.574 visninger
15 svar
10 synes godt om
22. december 2013

**Ønskebabyen

Så er der nu kun 3 uger til termin og lillemanden er færdigudviklet 

I Fredags var vi på sygehuset til vendingsforsøg da han stadig lå med hovedet op og numsen ned. Det gik super godt og de fik ham vendt  Dog dykkede hans hjertelyd kraftigt lige efter og det skulle derfor lige pludselig gå stærkt med at få sat CTG på og kørt strimmel - heldigvis rettede han sig hurtigt igen og vi kunne komme hjem. 
Vi skal til kontrolscanning den 30/12 og jeg er så spændt på om han stadig har hovedet ned til den tid!

Synes godt man kan se en lille ændring på mavens form i forhold til i sidste uge hvor hans hovede lå helt oppe ved mine højre ribben 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Lykke:)

**Ønskebabyen skriver:

Så er der nu kun 3 uger til termin og lillemanden er færdigudviklet 

I Fredags var vi på sygehuset til vendingsforsøg da han stadig lå med hovedet op og numsen ned. Det gik super godt og de fik ham vendt  Dog dykkede hans hjertelyd kraftigt lige efter og det skulle derfor lige pludselig gå stærkt med at få sat CTG på og kørt strimmel - heldigvis rettede han sig hurtigt igen og vi kunne komme hjem. 
Vi skal til kontrolscanning den 30/12 og jeg er så spændt på om han stadig har hovedet ned til den tid!

Synes godt man kan se en lille ændring på mavens form i forhold til i sidste uge hvor hans hovede lå helt oppe ved mine højre ribben 

Ej hvor dejligt at de fik han vendt! for at han bliver liggende!
Og sikke en flot mave du har!

Anmeld

22. december 2013

CroQuis

Ja tiden går pludselig hurtigt!

Flot bule, og dejligt vendingsforsøget gik godt 

Anmeld

22. december 2013

**Ønskebabyen

Lykke:) skriver:

Ej hvor dejligt at de fik han vendt! for at han bliver liggende!
Og sikke en flot mave du har!

Det er simpelthen også så skønt, og nu kan jeg nå mine fødder igen wuhuu! Det er så meget lettere det hele nu efter han har fået hovedet ned! 

Og tusind tak for de søde ord 

Anmeld

22. december 2013

**Ønskebabyen

CroQuis skriver:

Ja tiden går pludselig hurtigt!

Flot bule, og dejligt vendingsforsøget gik godt 

Tusind tak

Anmeld

22. december 2013

**Ønskebabyen skriver:

Det er simpelthen også så skønt, og nu kan jeg nå mine fødder igen wuhuu! Det er så meget lettere det hele nu efter han har fået hovedet ned! 

Og tusind tak for de søde ord 

Haha, ja det må være skønt den fornøjelse fik jeg først efter fødslen! kunne simpelthen ikke få luft hvis jeg forsøgte at nå mine fødder! Ret trist, især for min kæreste der stod for både at tørre mine ben efter bad, hjælpe med at få bukser, sokker og sko på

Det var så lidt. Har fulgt din mave-udvikling og synes bare den sidder så flot!

Anmeld

22. december 2013

**Ønskebabyen

Haha, ja det må være skønt den fornøjelse fik jeg først efter fødslen! kunne simpelthen ikke få luft hvis jeg forsøgte at nå mine fødder! Ret trist, især for min kæreste der stod for både at tørre mine ben efter bad, hjælpe med at få bukser, sokker og sko på

Det var så lidt. Har fulgt din mave-udvikling og synes bare den sidder så flot!

Jeg har dog kunne klare mig selv indtil videre, men det har godt nok været besværligt og med pauser undervejs Men nu er det bare så meget lettere hvilket virkelig er skønt! 

Anmeld

22. december 2013

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har dog kunne klare mig selv indtil videre, men det har godt nok været besværligt og med pauser undervejs Men nu er det bare så meget lettere hvilket virkelig er skønt! 

Dét kan jeg godt forstå! der er heller ikke lang tid igen!

Anmeld

22. december 2013

**Ønskebabyen

Dét kan jeg godt forstå! der er heller ikke lang tid igen!

Nej for pokker! Tiden er godt nok gået stærkt..

Anmeld

22. december 2013

**Ønskebabyen skriver:

Nej for pokker! Tiden er godt nok gået stærkt..

Ja!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.