Åhh!! Er ved at sprænge af skrukhed!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.171 visninger
11 svar
1 synes godt om
22. december 2013

Anonym trådstarter

Åh altså!! Har en datter fra sep. 11 og mit største ønske er at gøre hende til storesøster. Jeg er så forbandet skruk for tiden og venter bare på at min kæreste spørger om vi ikke skal lave barn nummer 2. Han er ikke klar endnu. Men jeg kan bare slet ikke vente!! Der er så mange der skal have baby til næste år og jeg bliver så misundelig! Åh!!! Skulle bare af med mine frustrationer!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Troldemommi

Anonym skriver:

Åh altså!! Har en datter fra sep. 11 og mit største ønske er at gøre hende til storesøster. Jeg er så forbandet skruk for tiden og venter bare på at min kæreste spørger om vi ikke skal lave barn nummer 2. Han er ikke klar endnu. Men jeg kan bare slet ikke vente!! Der er så mange der skal have baby til næste år og jeg bliver så misundelig! Åh!!! Skulle bare af med mine frustrationer!!

Held og lykke med det  Jeg har også en skøn datter fra september 2011 og en lille gut fra september 2013 og det kan klart anbefales  

Monica

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Monica P skriver:

Held og lykke med det  Jeg har også en skøn datter fra september 2011 og en lille gut fra september 2013 og det kan klart anbefales  

Monica

Orr... Tak fordi du gør mig mere skruk, he he  

Ej, men det er så svært da jeg jo heller ikke vil presse manden til det... 

Anmeld

22. december 2013

Loan

Tror vi er mange som kender følelsen af at være skruk hihi

heldigvis behøver jeg ikke være det den næste tid da min søn fra november 11 skal være storebror til juli  

Håber din mand snart bliver skruk også  

Anmeld

22. december 2013

lycly

Nu hvor de andre opmuntrer din skrukhed så forsøger jeg lige at kurere dig
Ej, jeg har en fra juli '11 og april '13 og det er sgu hårdt. Et år eller 2 mere imellem ville have været heeelt perfekt :-) Så se det på den lyse side, går der et år eller to endnu, jo nemmere bliver det med en baby i huset igen

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Loan skriver:

Tror vi er mange som kender følelsen af at være skruk hihi

heldigvis behøver jeg ikke være det den næste tid da min søn fra november 11 skal være storebror til juli  

Håber din mand snart bliver skruk også  

Heldige dig  Og tillykke 

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

LuLy skriver:

Nu hvor de andre opmuntrer din skrukhed så forsøger jeg lige at kurere dig
Ej, jeg har en fra juli '11 og april '13 og det er sgu hårdt. Et år eller 2 mere imellem ville have været heeelt perfekt :-) Så se det på den lyse side, går der et år eller to endnu, jo nemmere bliver det med en baby i huset igen

Jeg prøver at se det positive i det. Synes 3 års forskel er en fin alder og vil helst at den næste bliver et april eller maj barn så der er lidt forskudt mellem deres fødselsdage. Men der er jo ingen garanti da jeg ikke aner hvornår kæresten er klar  Hvis bare han kunne komme med en ide om hvornår han vil så ville det være meget nemmere.

Anmeld

22. december 2013

Elbæk

Anonym skriver:

Pyha, kender følelsen!

Jeg har en søn fra November 11, og har været skruk siden han blev 6 måneder gammel, men vi har besluttet at vente med at få en lille en mere før han er 4-5 år, en hård beslutning når jeg er ved at springe af skrukhed - men vil have tid til at nyde min dreng før han bliver storebror. 

Så se det som en positiv ting, du får noget mere alenetid med din datter

Anmeld

22. december 2013

lycly

Anonym skriver:

Jeg prøver at se det positive i det. Synes 3 års forskel er en fin alder og vil helst at den næste bliver et april eller maj barn så der er lidt forskudt mellem deres fødselsdage. Men der er jo ingen garanti da jeg ikke aner hvornår kæresten er klar  Hvis bare han kunne komme med en ide om hvornår han vil så ville det være meget nemmere.

Ja, det forstår jeg godt, det er uvisheden der er værst

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Elbæk skriver:

Pyha, kender følelsen!

Jeg har en søn fra November 11, og har været skruk siden han blev 6 måneder gammel, men vi har besluttet at vente med at få en lille en mere før han er 4-5 år, en hård beslutning når jeg er ved at springe af skrukhed - men vil have tid til at nyde min dreng før han bliver storebror. 

Så se det som en positiv ting, du får noget mere alenetid med din datter

Du har i det mindste tid på... Det har jeg ikke desværre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.