tung løft, nu ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

715 visninger
10 svar
1 synes godt om
22. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er 6+4 idag. Så det er nyt... Vi har været i behandling for at opnå graviditet og derfor er Jeg nok ekstra nervøs.
Jeg har i dag kortvarigt løftet sofaen lidt( på alle 4 og løftet den 3 cm for at sætte en filtdut på. Løftet var med skuldren/ryggen)
Men nu har jeg efterfølgende fået ondt i maven... Ikke den der murren som tidligere..... Og er bare SÅ bange for at Jeg skal tabe det
Åh hvor var det bare dumt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

B&J

jeg håber blot det er fordi din krop fortæller det var dumt gjord, for det kan den godt finde på det er en måde at sige stop på...

Anmeld

22. december 2013

lycly

Jeg arbejder i butik og er elendig til at bede om hjælp så jeg løftede mange ting under begge mine graviditeter og jeg fik også til tider ondt. Det er kroppens måde at bede en om at tage en slapper

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Det var 'bare' 10 sek, men må indrømme at jeg er pænt nervøs!!

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Andre der har prøvet lign?? Er rigtig nervøs!

Anmeld

22. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Andre der har prøvet lign?? Er rigtig nervøs!

Jeg ville bestemt ikke være nervøs over 10 sekunders smerte. Jeg nærmest løb direkte ind i en af de dér låger i supermarkederne, som ikke åbnede, og knaldede lige ind i min mave, og der skete ingenting.

Der skal nok en del mere til. 

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg ville bestemt ikke være nervøs over 10 sekunders smerte. Jeg nærmest løb direkte ind i en af de dér låger i supermarkederne, som ikke åbnede, og knaldede lige ind i min mave, og der skete ingenting.

Der skal nok en del mere til. 

Av for den!!
Det var nu ikke en kort smerte men et kortvarigt løft... Smerterne er ikke konstante med med mere on -off....

Anmeld

22. december 2013

Elgaard73

Jeg tror ikke at du skal være nervøs. Det er bare din krop, der fortæller at du skal tage den lidt med ro. Du har sikkert bare en lille forstrækning eller noget i den stil. Graviditets hormonerne gør din led og bånd rigtig bløde, og der skal ingenting til, førend at man kan få en forstrækning eller forstuvning.

Så ind på sofaen, op med fødderne og lad din krop slappe rigtig godt af. 

God bedring.

Anmeld

22. december 2013

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Jeg tror ikke at du skal være nervøs. Det er bare din krop, der fortæller at du skal tage den lidt med ro. Du har sikkert bare en lille forstrækning eller noget i den stil. Graviditets hormonerne gør din led og bånd rigtig bløde, og der skal ingenting til, førend at man kan få en forstrækning eller forstuvning.

Så ind på sofaen, op med fødderne og lad din krop slappe rigtig godt af. 

God bedring.

Håber du har ret.... Men syntes nu det (smerterne )tager mere og mere til....
Er sgu bare bange ..

Anmeld

22. december 2013

modesty

Anonym skriver:

Av for den!!
Det var nu ikke en kort smerte men et kortvarigt løft... Smerterne er ikke konstante med med mere on -off....

OK. 

Men sådan et løft kan ikke alene skabe en ufrivillig abort. HVIS du er ved at abortere, hvilket jeg finder højst usandsynligt, så ville der have været noget galt med fostret i forvejen. Et sundt foster bliver ikke udskillet grundet et 10 sekunder langt løft.

Er du sikker på at det ikke er din bekymring der skaber smerterne? Ikke fordi jeg vil underkende din situation, men jeg kan selv huske hvordan min hjerne kunne få min krop til at reagere når jeg havde bekymringer.

Det kan også være ligamenterne der giver sig lidt ekstra ovenpå den unormale stilling.

Sov på det, og hvis du stadig ikke kan give slip på bekymringerne i morgen, så ring til lægevagten, men jeg er ret sikker på at du vil få samme svar som du får herinde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.