Jeres erfaringer med svag positiv og symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.056 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. december 2013

c-stina

Jeg har testet svag positiv på 7 teste (2 forskellige) over 2 dage nu. alle viste det samme,  men hvis jeg lod dem ligge i længere tid end den anbefalede blev stregen tydeligere. Jeg er bange for at ende i en spontan abort hvis HCg ikke er så højt eller graviditet uden for livmoder .

Men er idag begyndt at få svag kvalme, og har de sidste 2 dage også haft menstrationslign. trækninger i underlivet (måske ligament smerter) og i morges var det som om at streg nr. 2 kom hurtigere frem end de andre par dage. 

Jeg er bare bange for at håbe for meget hvis det så ikke er noget alligevel.

Hvad er jeres erfaringer med svag g-test og graviditetsymptomer?

har sat 2 billeder ind af 2 teste, med 1 dags mellemrum på forskellige teste. Hva sys i om stregen?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2013

Nadia1991

Hvis de er aflæst indenfor tid så er du helt klart gravid. Min første test var endnu mere utydelig end dine og jeg er i uge 7 +2 nu :-) vedhæfter lige et billede så du kan se

den nederste hvor dey bare er en strips er den første jeg tog og den hvide øverste er 2dage senere.

hvis du er i tvivl kan du måske lokke lægen til at tage en blodprøve eller en urin prøve på dig mandag :-) 

krydser fingre for den er der , har dog aldrig hørt om en falsk positiv test kun falsk negativ 

Anmeld

22. december 2013

CroQuis

Synes slet ikke du skal være bekymret.. Den streg er jo slet ikke svag! 

En svag streg, for mig, er en som du skal zoome ind på billedet for at finde eller sidde og kigge læææænge efter, om den virkelig er der..

Dine tests er begge meget flotte, og behøver ikke engang forstørre billedet for at se dem... 

Tillykke herfra! 

Anmeld

22. december 2013

Anonym101

c-stina skriver:

Jeg har testet svag positiv på 7 teste (2 forskellige) over 2 dage nu. alle viste det samme,  men hvis jeg lod dem ligge i længere tid end den anbefalede blev stregen tydeligere. Jeg er bange for at ende i en spontan abort hvis HCg ikke er så højt eller graviditet uden for livmoder .

Men er idag begyndt at få svag kvalme, og har de sidste 2 dage også haft menstrationslign. trækninger i underlivet (måske ligament smerter) og i morges var det som om at streg nr. 2 kom hurtigere frem end de andre par dage. 

har sat 2 billeder ind af 2 teste, med 1 dags mellemrum på forskellige teste. Hva sys i om stregen?

Mine første streger var også utydelige. Først da jeg var 6+ fik jeg symptomer og 4+5 fik jeg en tydelig test

Anmeld

22. december 2013

cwl

Jeg kunne teste meget svagt rigtig tidligt. Jeg havde ekstrem ømme bryster og mens lignede smerter og totalt oppustelig..

Du kan se min udvikling. Jeg fik desværre bare en SA i 5+3, men det betyder ikke at du også gør det.

Anmeld

22. december 2013

Christina74

Det var min første alm. Test der viste positiv inden for tid. 

Og er i dag 28+0 :-)

Anmeld

22. december 2013

c-stina

Okaii tak for svar skal i have.. ja de er læst inden for tid.. og er nu mere rolig nu.. men er min første graviditet så er meget spændt og glad  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.