Så er jeg her igen, og puha der er meget at fortælle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. juli 2009

Nadi

Ja I har jo alle bemærket mit meget LANGE fravær, og jeg har bare sådan savnet jer men overskudet har ikke været der imellem alle mine opkast  Og dem har der altså været en del af. Faktisk så mange at jeg har tabt mig 10 kg siden jeg blev gravid, og jeg kunne ikke spise noget så det var ved at gå ud over min lever. Jeg er i ambulant behandling på sygehuset, men da jeg var deroppe for 3 uger siden, indlagde de mig og beholdte mig i 14 dage!! Vi tog så på camping til igår, og jeg har fået det en del bedre

Men det bedste af det hele er at idag har der været en mand der larmer (som Oliver siger) og indstallere internet

Tak for alle jeres tillykker til Oliver, jeg tror han havde en super god dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juli 2009

Sweet1978

Velkommen tilbage, håber du får lov at nyde resten af graviditeten, jeg kender jo alt til heldagskvalme i månedsvis.

Anmeld

29. juli 2009

Muffinmus

Ja, håber du slipper for mere kvalme i så stort stil..det var da vildt.
Men så må du jo trøste dig med dit fine vægttab..det er da et plus på vejen trods alt.

Anmeld

29. juli 2009

ka li ja

hold da kæft! sikke da en start hva?!
hold op jeg håber du får det bedre snarest! det var da slet ikke til at holde ud...
kæmpe krammer herfa

Anmeld

29. juli 2009

Kaufie

Øv at du har det så dårligt pga noget så dejligt. Håber du snart bare kan få lov at nyde det spirende liv.

Anmeld

1. august 2009

linemus

Jamen, søde Nadia. Hvor lyder det vildt, at du har haft sådan en start på graviditeten. Håber resten går som smurt nu, så du kan få lov at nyde den.

Håber du bli'r her nu Vi har savnet dig.

Knus Line

Anmeld

1. august 2009

Marco2

Hej Nadi.

Nej hvor trælst med sådan en start.
Jeg kastede også vildt op og tabte mig en masse. Men slet ikek så slemt. Og da slet ikke indlagt. HVorfor var du indlagt? Hvad skulle de gøre ved dig? Sørge for at dun fik væske og mad nok? Overvåge dine organers virke?

Jeg håber resten af graviditeten kommer itl at gå bedre for dig og at alt er vel i det lille hjem.

KH AG

Anmeld

1. august 2009

Nadi

Marco2 skriver:

Hej Nadi.

Nej hvor trælst med sådan en start.
Jeg kastede også vildt op og tabte mig en masse. Men slet ikek så slemt. Og da slet ikke indlagt. HVorfor var du indlagt? Hvad skulle de gøre ved dig? Sørge for at dun fik væske og mad nok? Overvåge dine organers virke?

Jeg håber resten af graviditeten kommer itl at gå bedre for dig og at alt er vel i det lille hjem.

KH AG

Jeg blev indlagt fordi jeg havde tabt mig så meget, og trængte til at få væske. Så ja de skulle sørge for at jeg fik mad og væske nok, så var konstant overvåget!!
Og ja så blev der taget blodprøver for at overvåge mine organger, og min lever var ved at ta skade så fik at vide jeg skulle til at have sonde-mad hvis ikke snart jeg begyndte at spise.

Men nu er alt godt igen i vores lille hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.