Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pige: Ellie, Hailey
Dreng: Theo
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Af drengenavne:AlexanderDeanOliverHayden/AidenMin søn hedder Alexander Dean, og jeg synes at Oliver og James passer vildt godt til De ligger på top-pladserne hvis vi får en mere.Af pigenavne:EaLauraAmy eller Amelia (det er smukke navne og så har du både en Rose og en Amelia... fedt, hvis du Doctor Who fan )Isobel Aria eller Ariella
Janne T. skriver: Rolig!!! JEg er ikke med rogn!! Det bliver jeg formentlig først når jeg er færdig med min uddannelse og vi bor i noget større! Hehe Men derfor kan man jo godt spekulere. For vi synes det var ret svært at finde navne vi begge kunne lide! Hvad for nogle navne synes i passer til James og Rose? Både drengenavne og pigenavne.Jeg er halv englænder, derfor må de godt være internationale navneSom i fornemmer er vi ikke vilde med traditionelle navne.. Men de skal heller ikke være alt for far out! De må godt være rimelig nemme at stave ... Og passe til mørkhårede brunøjede børn
Rolig!!! JEg er ikke med rogn!! Det bliver jeg formentlig først når jeg er færdig med min uddannelse og vi bor i noget større! Hehe Men derfor kan man jo godt spekulere. For vi synes det var ret svært at finde navne vi begge kunne lide! Hvad for nogle navne synes i passer til James og Rose? Både drengenavne og pigenavne.Jeg er halv englænder, derfor må de godt være internationale navneSom i fornemmer er vi ikke vilde med traditionelle navne.. Men de skal heller ikke være alt for far out! De må godt være rimelig nemme at stave ... Og passe til mørkhårede brunøjede børn
Joey
Gina.?
Uh uh eller Jessie
Lilly
Tamina
Anni
Stephanie
Sara
Willy
Sean
Jack
Marc
Sebastian
Ted
Sam
Vi elsker navne der ikke er pære danske og du vil nok fornemme vi satser på et par piger mere men Madison, Mallie, Rose som i har. Liam , Sylvester, synes faktisk den er svær ved drenge,
Lillie (så undgår du udtale fejlen)
Louie
James, Rose og...
Sokrates
Vincent
Elliot
Timothy
Ursula
Elvira
Bella
Rebekka
Ville det være for weird at bruge Holly? ELSKER det navn!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128