James, Rose og... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.407 visninger
36 svar
4 synes godt om
20. december 2013

StudPsyk

Rolig!!! JEg er ikke med rogn!! Det bliver jeg formentlig først når jeg er færdig med min uddannelse og vi bor i noget større! Hehe

Men derfor kan man jo godt spekulere. For vi synes det var ret svært at finde navne vi begge kunne lide! Hvad for nogle navne synes i passer til James og Rose? Både drengenavne og pigenavne.

Jeg er halv englænder, derfor må de godt være internationale navne
Som i fornemmer er vi ikke vilde med traditionelle navne
.. Men de skal heller ikke være alt for far out! De må godt være rimelig nemme at stave
... Og passe til mørkhårede brunøjede børn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

asff

Janne T. skriver:

Rolig!!! JEg er ikke med rogn!! Det bliver jeg formentlig først når jeg er færdig med min uddannelse og vi bor i noget større! Hehe

Men derfor kan man jo godt spekulere. For vi synes det var ret svært at finde navne vi begge kunne lide! Hvad for nogle navne synes i passer til James og Rose? Både drengenavne og pigenavne.

.. Men de skal heller ikke være alt for far out! De må godt være rimelig nemme at stave

Ellie/Elliott?

Anmeld

20. december 2013

StudPsyk

asff skriver:

Ellie/Elliott?

Ikke dårligt.. Jeg er ikke så vild med Elliot, men Ellie er meget sødt

Anmeld

20. december 2013

asff

Janne T. skriver:

Ikke dårligt.. Jeg er ikke så vild med Elliot, men Ellie er meget sødt

Synes også Ellie er så fint  Så må i lave en pige

Anmeld

20. december 2013

StudPsyk

asff skriver:

Synes også Ellie er så fint  Så må i lave en pige

Skal gøre mit bedste! Haha! Ej, jeg glæder mig så meget. Det er nok sidste barn, så vi vil prøve ikke at vide kønnet før fødslen. Det dur ikke jeg allerede er skruk, når der er 4 år til! Haha

Anmeld

20. december 2013

asff

Janne T. skriver:

Skal gøre mit bedste! Haha! Ej, jeg glæder mig så meget. Det er nok sidste barn, så vi vil prøve ikke at vide kønnet før fødslen. Det dur ikke jeg allerede er skruk, når der er 4 år til! Haha

Det er MEGET længe at vente hvis du allerede er skruk nu! Og vildt hvis I kan undgå at få kønnet at vide; det havde jeg aldrig holdt ud

Anmeld

20. december 2013

bobbles

Janne T. skriver:

Elsker navnet liam har ikke lige noget bud på en pige hvordan går det ellers med bryllups planlægningen? :-)

Anmeld

20. december 2013

StudPsyk

asff skriver:

Det er MEGET længe at vente hvis du allerede er skruk nu! Og vildt hvis I kan undgå at få kønnet at vide; det havde jeg aldrig holdt ud

Det er nok fordi James pludselig er blevet så stor
Jeg må være ærlig og sige jeg heller ikke ved om vi kan holde den, men gad godt prøve det

Anmeld

20. december 2013

StudPsyk

bobbles skriver:

Elsker navnet liam har ikke lige noget bud på en pige hvordan går det ellers med bryllups planlægningen? :-)

Liam kan jeg også godt lide, men det kan L ikke!

Vi har valgt at udskyde det lidt af økonomiske hensyn. Vi regnede på hvor meget vi kunne nå at spare op, og det rækker bare ikke helt til det drømmebryllup vi ønsker. Så vi vil vente til vi begge er færdiguddannede, tror jeg. Eller i hvert fald til vi har sparet en god luns op! Vi har dog overvejet at blive viet på rådhuset og så senere holde kirkelig velsignelse og bryllupsfest

Anmeld

20. december 2013

asff

Janne T. skriver:

Det er nok fordi James pludselig er blevet så stor
Jeg må være ærlig og sige jeg heller ikke ved om vi kan holde den, men gad godt prøve det

Ja så er det sgu en hård ventetid.. En hundehvalp måske? Så kan i også selv bestemme kønnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.