Sutteflasker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

Lykke:)

Michelle21 skriver:

Så du både ammer og giver flaske??

Ja, han får flaske efter amning nogengange - fordi han ikke bliver mæt, eller hvis mine bryster er for ømme og ødelagte og selvfølgelig hvis jeg ikke lige er hjemme. Så malker ud og ammer ham

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Hullabullabulla

Da Nicolai var helt spæd brugte vi NUK flasker, da det var dem Kvickly havde og vi stod søndag aften og var blevet udskrevet ( havde ellers regnet med amning men sådan gik det ikke)

Efter 4 ugers tid gik vi over til MAM antikolikflasker efter anbefaling fra en veninde (prøvede også avent men dem kunne han ikke finde ud af)

Anmeld

20. december 2013

De3Guldklumper

Michelle21 skriver:

Hej piger..

Jeg står lidt i et dilemma om hvilken sutteflaske jeg skal købe,.. nogle der har nogle gode råd??

Når baby siger fra overfor amningen så køber jeg nok nogen fra pigeon. Dem havde vi sidst da de store ikke længere ville ammes.

Men dem fra nuby ser også ganske fine ud.

Hvorfor vil du risikere at ødelægge din amning bare for at bedsteforældrene kan give flaske? Især hvis det ingen grund er til at give flaske - så som hvis dit barn ikke bliver mættet af din mælk?

Anmeld

20. december 2013

Clisolka

DianaRJS skriver:

det er rigtig at suttehovederne kan sættes i de forskellige flasker, MEN Antikolikken ryger af avent flasken når man gør det, da suttehovedet fra mam's flasker lukker flasken helt af....

bare lige for at rette lidt

Nu har jeg ikke købt flasker efter antikolikken eller svarede med det, så intet at rette i mit svar - nok nærmere en ekstra oplysning til TS 

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

M_V skriver:

Ville købe avent, da de minder meget om et bryst. Men køb et par forskellige, da man ikke kan vide hvilket suttehoved ens barn bedst kan lide.

okay tak

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

Pylle3 skriver:

Når baby siger fra overfor amningen så køber jeg nok nogen fra pigeon. Dem havde vi sidst da de store ikke længere ville ammes.

Men dem fra nuby ser også ganske fine ud.

Hvorfor vil du risikere at ødelægge din amning bare for at bedsteforældrene kan give flaske? Især hvis det ingen grund er til at give flaske - så som hvis dit barn ikke bliver mættet af din mælk?

Jeg tror ikke at en enkelt falske ville skade amningen, jeg siger heller ikke det bliver tilfældet, men det er vel også rart nok og have en falske..  

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

Britt88 skriver:

Da Nicolai var helt spæd brugte vi NUK flasker, da det var dem Kvickly havde og vi stod søndag aften og var blevet udskrevet ( havde ellers regnet med amning men sådan gik det ikke)

Efter 4 ugers tid gik vi over til MAM antikolikflasker efter anbefaling fra en veninde (prøvede også avent men dem kunne han ikke finde ud af)

ja det kan jeg godt se er svært så hehe  

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

Lykke:) skriver:

Ja, han får flaske efter amning nogengange - fordi han ikke bliver mæt, eller hvis mine bryster er for ømme og ødelagte og selvfølgelig hvis jeg ikke lige er hjemme. Så malker ud og ammer ham

Nå okay

Anmeld

20. december 2013

Aabye

Michelle21 skriver:

det da også lidt "irriterende" :p

Jamen det er typisk lillebror.. Han har været usamarbejdsvillig siden han lå trygt og godt i min mave, den lille bandit..

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

Aabye skriver:

Jamen det er typisk lillebror.. Han har været usamarbejdsvillig siden han lå trygt og godt i min mave, den lille bandit..

Sådan er det jo :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.