Sutteflasker..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

Michelle21

Lykke:) skriver:

Jeg bruger avent eller nuby lige nu til når han er ældre har jeg to mam og en pigeon

Vil han godt tage dem??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Michelle21

asff skriver:

Det ved jeg faktisk ikke Det var i svigerforældrenes pakkekalender

dejligt hehe

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

Aabye skriver:

Min den store ville KUN bruge Phillips Avent flakserne.. Men kun MAM sutter.. (Han fik flaske fra han var 2 mdr)..

Den store kørte jeg over på da han blev ved med at bide hul i mig... Han ville KUN have MAM flaskerne.. 

Så jeg måtte ud og investere i MAM flasker til trods for at jeg havde et hav af Avent flasker. 

det da også lidt "irriterende" :p

Anmeld

20. december 2013

DianaRJS

Michelle21 skriver:

Hej piger..

Jeg står lidt i et dilemma om hvilken sutteflaske jeg skal købe,.. nogle der har nogle gode råd??

her har vi MAM og AVENT's antikolikflasker... men jeg ville gøre det at jeg måske køber en af hver da de har forskellige suttehoveder, og ved fra erfaring at vores ikke har kunnet finde ud af at sutte på avents som har et rundt suttehovede....

men vil du kun have en vil jeg helt klart anbefale MAMS anitkolikken er super god + at når de blvier lidt større skal du kun tænke på at skifte suttehovedet og ikke hele flasken for at få en større flaske, med mindre man så køber de store flasker først men det løber op i meget da de ikke fines med suttehovede 1 så dem skal du have ved siden af

Anmeld

20. december 2013

DianaRJS

Babymor1013 skriver:

Til min den store brugte jeg kun Avent og havde også købt nogle hjem til lillebror, men han vil kun bruge mam-sutterne...! Heldigvis kan flasker og suttehoveder passe sammen 

det er rigtig at suttehovederne kan sættes i de forskellige flasker, MEN Antikolikken ryger af avent flasken når man gør det, da suttehovedet fra mam's flasker lukker flasken helt af....

bare lige for at rette lidt

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

DianaRJS skriver:

her har vi MAM og AVENT's antikolikflasker... men jeg ville gøre det at jeg måske køber en af hver da de har forskellige suttehoveder, og ved fra erfaring at vores ikke har kunnet finde ud af at sutte på avents som har et rundt suttehovede....

men vil du kun have en vil jeg helt klart anbefale MAMS anitkolikken er super god + at når de blvier lidt større skal du kun tænke på at skifte suttehovedet og ikke hele flasken for at få en større flaske, med mindre man så køber de store flasker først men det løber op i meget da de ikke fines med suttehovede 1 så dem skal du have ved siden af

Altså jeg vil jo gerne amme, men jeg tænker jo også på at hvis vi er ved bedsteforældrene, så kan de jo også få lidt gavn af det, men jeg er virkelig på bar bund med hvilken en det skal være,, jeg ved jo godt de dyre hehe

Anmeld

20. december 2013

Lykke:)

Michelle21 skriver:

Vil han godt tage dem??

Ja, sagtens han er bedst til avent, men dem har han også fået flest gange. Frygtede det ville gå ud over min amning at han fik en flaske engang imellem, men slet ikke!

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

Lykke:) skriver:

Ja, sagtens han er bedst til avent, men dem har han også fået flest gange. Frygtede det ville gå ud over min amning at han fik en flaske engang imellem, men slet ikke!

Så du både ammer og giver flaske??

Anmeld

20. december 2013

Kløver

Vi har været rigtig glade for avent til begge børn

Anmeld

20. december 2013

Trekløver(:

Michelle21 skriver:

Men hvad skal jeg købe??

Ville købe avent, da de minder meget om et bryst. Men køb et par forskellige, da man ikke kan vide hvilket suttehoved ens barn bedst kan lide.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.