Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
asff skriver: Jeg føler mig gigantisk!!!!!! Det er blevet tungt og hårdt.. Og det bliver værre endnu Har rigtig meget væske i kroppen, for har åbenbart taget 5 kg på på en uge - selvom jeg har spist meget lidt, grundet maveonde. Mine fødder er vokset rigtig meget og det samme er .. ja hele kroppen Glæder mig til det er overstået - d. 20 januar ankommer prinsessen senest  et er om en måned!!! De sidste ting er efterhånden gjort klar, barnevogn, seng osv. Opholder mig stadig meget hjemme hos mine forældre, men kæresten er her tit - desuden er det luksus at moar vasker tøj og laver mad til mig Generelt er det bare dejligt at være ''lille-pige'' inden jeg selv bliver mor. Glæder mig til min prinsesse kommer ud (Og hvis jeg ser træt ud på billedet, er det fordi at jeg er træt!)
Jeg føler mig gigantisk!!!!!! Det er blevet tungt og hårdt.. Og det bliver værre endnu Har rigtig meget væske i kroppen, for har åbenbart taget 5 kg på på en uge - selvom jeg har spist meget lidt, grundet maveonde. Mine fødder er vokset rigtig meget og det samme er .. ja hele kroppen Glæder mig til det er overstået - d. 20 januar ankommer prinsessen senest  et er om en måned!!! De sidste ting er efterhånden gjort klar, barnevogn, seng osv. Opholder mig stadig meget hjemme hos mine forældre, men kæresten er her tit - desuden er det luksus at moar vasker tøj og laver mad til mig Generelt er det bare dejligt at være ''lille-pige'' inden jeg selv bliver mor. Glæder mig til min prinsesse kommer ud (Og hvis jeg ser træt ud på billedet, er det fordi at jeg er træt!)
Lækker baby hule
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
o1Mutte skriver: Lækker baby hule
Tak Den synger jo snart på sidste vers
Havanagila skriver: Super fin babybolig.
Super fin babybolig.
Mange tak
asff skriver: tusind tak, i lige måde!
tusind tak, i lige måde!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128