35+0 førstegangs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.584 visninger
14 svar
13 synes godt om
20. december 2013

asff

Jeg føler mig gigantisk!!!!!! Det er blevet tungt og hårdt.. Og det bliver værre endnu Har rigtig meget væske i kroppen, for har åbenbart taget 5 kg på på en uge - selvom jeg har spist meget lidt, grundet maveonde. Mine fødder er vokset rigtig meget og det samme er .. ja hele kroppen Glæder mig til det er overstået - d. 20 januar ankommer prinsessen senest  Det er om en måned!!! De sidste ting er efterhånden gjort klar, barnevogn, seng osv. Opholder mig stadig meget hjemme hos mine forældre, men kæresten er her tit - desuden er det luksus at moar vasker tøj og laver mad til mig Generelt er det bare dejligt at være ''lille-pige'' inden jeg selv bliver mor. Glæder mig til min prinsesse kommer ud (Og hvis jeg ser træt ud på billedet, er det fordi at jeg er træt!)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Michelle21

Fin mavse

Anmeld

20. december 2013

asff

Michelle21 skriver:

Fin mavse

Tak smukke

Anmeld

21. december 2013

Anonym101

asff skriver:

Jeg føler mig gigantisk!!!!!! Det er blevet tungt og hårdt.. Og det bliver værre endnu Har rigtig meget væske i kroppen, for har åbenbart taget 5 kg på på en uge - selvom jeg har spist meget lidt, grundet maveonde. Mine fødder er vokset rigtig meget og det samme er .. ja hele kroppen Glæder mig til det er overstået - d. 20 januar ankommer prinsessen senest  Det er om en måned!!! De sidste ting er efterhånden gjort klar, barnevogn, seng osv. Opholder mig stadig meget hjemme hos mine forældre, men kæresten er her tit - desuden er det luksus at moar vasker tøj og laver mad til mig Generelt er det bare dejligt at være ''lille-pige'' inden jeg selv bliver mor. Glæder mig til min prinsesse kommer ud (Og hvis jeg ser træt ud på billedet, er det fordi at jeg er træt!)

Hvor er du fin!

Anmeld

21. december 2013

Dianabk

asff skriver:

Så fin en baby mave

Anmeld

21. december 2013

asff

FebruarBaby2014 skriver:

Hvor er du fin!

tusind tak, i lige måde!

Anmeld

21. december 2013

asff

Dianabk skriver:

Så fin en baby mave

Tusind tak, din er også rigtig fin 

Anmeld

21. december 2013

B&J

Smukke mave du har dig

Anmeld

21. december 2013

Dianabk

asff skriver:

Tusind tak, din er også rigtig fin 

Mange tak

Anmeld

22. december 2013

asff

B&J skriver:

Smukke mave du har dig

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.