Nyt fra mig! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

Carina:-)

grinny skriver:

Må igen takke for jeres tanker og kram

Efter den 6. stikpille uden veer har vi nu opgivet det. Jeg har fået lagt ballonkateter op og imorgen tidlig forhåbentlig vedrop. Går alt dette galt bliver det kejsersnit.

Psykisk kan jeg ikke mere, men min krop kan heller ikke mere

Kære du.

Husk at tage imod at den professionelle hjælp I kan få.

Jeg har mistet en datter for 11 år siden,og I skal igennem en lang og hård tid.

Brug hinanden,venner og familie.

Hvis du har brug for at høre lidt om private sider på nettet hvor forældre der har mistet børn (både ufødte tæt på termin,og børn lige efter fødslen) må du endelig sige til.

Verden bliver ikke den samme mere,når man har lagt et barn i graven-Og man har brug for ligestillede der forstår hvad man gennemgår .

Håber af hele mit hjerte at I snart kan holde ham i jeres arme. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Rockertand

grinny skriver:

Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham 

Måtte læse dette 2-3 gange, før jeg fattede, hvad du skrev, havde regnet med en af de sædvanlige hyletråde over, at der ikke var fødsel i sigte - og så læser man det allermest sørgelige og forfærdelige, man som forældre kan komme ud for. Mine allervarmeste tanker til jer i denne forfærdelige tid, der skulle have været så lykkelig.

Anmeld

20. december 2013

Ellie79

grinny skriver:

Onsdag aften får vi af vide at hans hjerte ikke længere slår, blev sat i gang torsdag morgen men min krop vil ikke give slip og jeg har stadig ikke født ham 

Åh nej, det er så uretfærdigt..  Pas godt på hinanden i denne svære tid 

Anmeld

20. december 2013

Mamalou

Det gør mig frygtelig ondt at høre! Jeg er tom for ord

De varmeste tanker
Louise

Anmeld

20. december 2013

L&V

Hvor er det frygteligt. Mine varmeste tanker og dybeste medfølelse

Anmeld

20. december 2013

LinLin

grinny skriver:

Efter den 6. stikpille uden veer har vi nu opgivet det. Jeg har fået lagt ballonkateter op og imorgen tidlig forhåbentlig vedrop. Går alt dette galt bliver det kejsersnit.

for at der snart sker noget! Kan godt forstå du bare vil have det overstået...

Anmeld

20. december 2013

Lilje82

grinny skriver:

Hvor er det frygteligt, at du skal igennem alt dette oven i jeres liv største sorg. Du er i mine tanker.

Anmeld

20. december 2013

Diana2013

grinny skriver:

Ej hvor er det forfærdeligt ;( har ingen ord. Hvor gør det mig ondt. Har en veninde der har været igennem det samme og har kun den dybeste med følelse ;(

Anmeld

20. december 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
grinny skriver:

Åh, det gør mig så utrolig ondt

/ Taco78 

Anmeld

20. december 2013

ønskebørn74

grinny skriver:

Krammer sødeste.. Hvor er det bare en sørgelig og hård omgang.. Håber du bruger os herinde når du har brug for det i den næste tid.. Vil tænke meget på jer og sender jer min dybeste medfølelse.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.