Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kommende mor skriver: Hey i søde damer Vil høre er der nogle der skulle scannes tidlig i deres Gravidtet? altså før nf scanning? Og kan man få scaningsbilleder når man har været til tidlig scanning ?eller hvis man vil ha scaningsbilleder så skal man selv betale?
Hey i søde damer
Vil høre er der nogle der skulle scannes tidlig i deres Gravidtet? altså før nf scanning?
Og kan man få scaningsbilleder når man har været til tidlig scanning ?eller hvis man vil ha scaningsbilleder så skal man selv betale?
Okay
tusind tak for svar i søde damer
Kommende mor skriver: Okay tusind tak for svar. Jeg har blødt i to dage i min Gravidtet men det var gammelt blød. Men bliv ringet op af mit fødested og de vil gerne se mig til en scanning på mandag. tror i jeg kan få lov at få billeder med hjem? altså hvis alt er okay.
Okay tusind tak for svar. Jeg har blødt i to dage i min Gravidtet men det var gammelt blød. Men bliv ringet op af mit fødested og de vil gerne se mig til en scanning på mandag. tror i jeg kan få lov at få billeder med hjem? altså hvis alt er okay.
Lykke:) skriver: Det tror jeg nogle steder skal man dog betale. 25 kr tror jeg nok
Det tror jeg nogle steder skal man dog betale. 25 kr tror jeg nok
Det er da billigt hvis hvis man bare skal af med 20-25 kr for et scaningsbillede
Kommende mor skriver: Det er da billigt hvis hvis man bare skal af med 20-25 kr for et scaningsbillede
Lykke:) skriver: Det skulle jeg på Roskilde sygehus
Det skulle jeg på Roskilde sygehus
Okay tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128