Scanings billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
16 svar
1 synes godt om
20. december 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hey i søde damer

Vil høre er der nogle der skulle scannes tidlig i deres Gravidtet? altså før nf scanning? 

Og kan man få scaningsbilleder når man har været til tidlig scanning ?eller hvis man vil ha scaningsbilleder så skal man selv betale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Silke91

Kommende mor skriver:

Hey i søde damer

Vil høre er der nogle der skulle scannes tidlig i deres Gravidtet? altså før nf scanning? 

Og kan man få scaningsbilleder når man har været til tidlig scanning ?eller hvis man vil ha scaningsbilleder så skal man selv betale?

Jeg skal til tidlig scanning hos gynækologen da jeg har været tilknyttet der for at få hormoner. Derfor skal jeg ikke betale for scanningen men kan hører at det er meget forskelligt on folk får billede med hjem der. Man kan købe en tidlig scanning til ca 500 på scannings klinikkerne og der får man i hvert fald et billede :-)

Anmeld

20. december 2013

Lykke:)

Kommende mor skriver:

Hey i søde damer

Jeg var til akut scanning fordi jeg blødte, og jeg fik scanningsbilleder med hjem

Anmeld

20. december 2013

hende-der-du-ved-nok

Kommende mor skriver:

Hey i søde damer

jeg skal til tidlig scanning, fordi jeg har tabt tre gange før og jeg har derfor behov for tryghedsscanning...

ved godt at det jo ikke forhindre at jeg taber igen, men føler mig så utilstrækkelig

Anmeld

20. december 2013

Love Angel

Mor til 4

Okay tusind tak for svar. 

Jeg har blødt i to dage i min Gravidtet men det var gammelt blød. Men bliv ringet op af mit fødested og de vil gerne se mig til en scanning på mandag.

tror i jeg kan få lov at få billeder med hjem?

altså hvis alt er okay.

Anmeld

20. december 2013

Love Angel

Mor til 4
hende-der-du-ved-nok skriver:

jeg skal til tidlig scanning, fordi jeg har tabt tre gange før og jeg har derfor behov for tryghedsscanning...

ved godt at det jo ikke forhindre at jeg taber igen, men føler mig så utilstrækkelig

Okay tusind tak for svar. Jeg har blødt i to dage i min Gravidtet men det var gammelt blød. Men bliv ringet op af mit fødested og de vil gerne se mig til en scanning på mandag. tror i jeg kan få lov at få billeder med hjem? altså hvis alt er okay.

Anmeld

20. december 2013

Love Angel

Mor til 4
Lykke:) skriver:

Jeg var til akut scanning fordi jeg blødte, og jeg fik scanningsbilleder med hjem

Okay tusind tak for svar. Jeg har blødt i to dage i min Gravidtet men det var gammelt blød. Men bliv ringet op af mit fødested og de vil gerne se mig til en scanning på mandag. tror i jeg kan få lov at få billeder med hjem? altså hvis alt er okay.

Anmeld

20. december 2013

Love Angel

Mor til 4
Silke91 skriver:

Jeg skal til tidlig scanning hos gynækologen da jeg har været tilknyttet der for at få hormoner. Derfor skal jeg ikke betale for scanningen men kan hører at det er meget forskelligt on folk får billede med hjem der. Man kan købe en tidlig scanning til ca 500 på scannings klinikkerne og der får man i hvert fald et billede :-)

Anmeld

20. december 2013

roenlund

Jeg blev scannet meget tidligt da jeg blev gravid med spiral, de skulle finde ud af om jeg var gravid uden for livmoderen, der fik jeg intet billede og havde heller ikke overskud til at tænke over det. da jeg et par uger senere var til tryghedsscanning fik jeg et billede af den lille reje, mens den stadig ikke havde nogen ligheder med et barn, men det var da dejligt at få billedet alligevel :-)

Anmeld

20. december 2013

CroQuis

Ja, man skal bare huske at sige det, inden scanningen går igang, så de ved at de skal tage nogle..  Nogle steder kan det koste lidt. Fx på OUH fertilitetsklinik gav vi 20 kr, men som så gik til videreuddannelse af personalet, så det synes jeg er helt fint 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.