bekymret for min far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. december 2013

Muffinmus

Min biologiske far bor på Sjælland. Så vi ser ham oftest 1-2 gange årligt. Han er alkoholiker, eller dvs eks. For han har ikke drukket i to år nu.... været storryger siden han var 15. Hokdt for et år siden ca.
Han har lige haft ringer. Han fortakte han har et stort sår i munden der ikke vil hele. Han har proteser og lægen har sagt det muligvis kan skyldes det. Men at det også kan være cancer i munden:-( og så fortalte han at han vist havde glemt at sige han havde fået en trombose, altså blodprop i det ene øje og var blind på dette nu. Puha hvor jeg føler der ikke går godt for ham lige nu. Tiden til undersøgelse med munden kunne ikke blive før om tre uger, det synes jeh er ALT FOR LÆNGE!!! Er det nu bare protesen så fpr hsn bare ikke mad nok i den tid. Men er det fremskreden cancer kan tre uger koste ham livet jo. Øv øv øv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

LBK

MariaE skriver:

Min biologiske far bor på Sjælland. Så vi ser ham oftest 1-2 gange årligt. Han er alkoholiker, eller dvs eks. For han har ikke drukket i to år nu.... været storryger siden han var 15. Hokdt for et år siden ca.
Han har lige haft ringer. Han fortakte han har et stort sår i munden der ikke vil hele. Han har proteser og lægen har sagt det muligvis kan skyldes det. Men at det også kan være cancer i munden:-( og så fortalte han at han vist havde glemt at sige han havde fået en trombose, altså blodprop i det ene øje og var blind på dette nu. Puha hvor jeg føler der ikke går godt for ham lige nu. Tiden til undersøgelse med munden kunne ikke blive før om tre uger, det synes jeh er ALT FOR LÆNGE!!! Er det nu bare protesen så fpr hsn bare ikke mad nok i den tid. Men er det fremskreden cancer kan tre uger koste ham livet jo. Øv øv øv.

øv for et indlæg.  Ønsker dig og din far alt det bedste. 

Anmeld

19. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det er dælme også lang tid at vente!! Alt det bedste til ham! Vh stine

Anmeld

19. december 2013

Muffinmus

Tak...og beklager da lige stavefejl. ..på min mobil går det nogle gange for hurtigt:-) men belastende at vide alt dette før jul og vide han ikke han hjælpes på om tre uger. Jeg forstår godt trængen til at dele det med mig. Han bekymrer sig og ved at er det evt cancer så kan det gå hurtigt. Vi har aldrig haft et så godt forhold som nu. Efter jeg fik børn øjnede han vist en chance for at være der for dem...og mig. Og synes fandme det er tarveligt hvis det skal slutte nu hvor han har lagt livet om. Øv hvor jeg bare håber det skyldes noget andet, men med hans baggrund så er der jo desværre dårlig odds.

Anmeld

19. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Synes virkelig at 3 uger er lang tid hvis det er cancer! Hvis ikke det er det så må han hellere supplere med protein drikke. 1 stk Pro drik erstatter et måltid. Det er også godt for sårhelings processen. God bedring med ham.

Anmeld

19. december 2013

JGeo

Det er jeg ked af at høre Det er sgu hårdt, når ens nærmeste er syge -og især når de er langt fra en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.