Intet mindre end 8 streger ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
2 svar
2 synes godt om
19. december 2013

Anonym trådstarter

Hej!

Jeg er den lykkelige ejer af 8 streger + en positiv test fra clearblue = min datter skal være storesøster

Jeg er stadig anonym, for der er en del herinde som kender mig, og med min datter kom alle mulige og sagde tillykke, inden jeg havde set babyen, fordi folk ikke kunne holde mund

Nå, men jeg hedder Sigrid og er uenig med min læge om hvornår jeg har termin. Han mener D. 8, jeg mener D. 26, så nu må vi se Han spurgte igår om vi havde tid til at komme til scanning D. 27, og det har vi, så der skal vi ind og se trolden <3

Det tog 2 cyklusser, så vi har kun lige vænnet os til tanken om at der kunne ske noget nu her

God jul, glæder mig til at lære jer rigtigt at kende efter februar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

MBaby2014

Anonym skriver:

Hej!

Jeg er den lykkelige ejer af 8 streger + en positiv test fra clearblue = min datter skal være storesøster

Jeg er stadig anonym, for der er en del herinde som kender mig, og med min datter kom alle mulige og sagde tillykke, inden jeg havde set babyen, fordi folk ikke kunne holde mund

Nå, men jeg hedder Sigrid og er uenig med min læge om hvornår jeg har termin. Han mener D. 8, jeg mener D. 26, så nu må vi se Han spurgte igår om vi havde tid til at komme til scanning D. 27, og det har vi, så der skal vi ind og se trolden <3

Det tog 2 cyklusser, så vi har kun lige vænnet os til tanken om at der kunne ske noget nu her

God jul, glæder mig til at lære jer rigtigt at kende efter februar

Tillykke med dine 8 streger

Har du da problemer med at finde ud af din cyklus?? Jeg aner ikke hvordan min kører, så satsede på det "normale" og både hjemmesiden her og min læge var enige om min foreløbig termin.. så må vi se hva en scanning siger!!

Men igen - stort tillykke

Anmeld

25. december 2013

Anonym trådstarter

MBaby2014 skriver:

Tillykke med dine 8 streger

Har du da problemer med at finde ud af din cyklus?? Jeg aner ikke hvordan min kører, så satsede på det "normale" og både hjemmesiden her og min læge var enige om min foreløbig termin.. så må vi se hva en scanning siger!!

Men igen - stort tillykke

Jeg sætter kryds i kalenderen mm, men min cyklus svinger imellem 3 og 9 uger, såe... Det er ikke lige til
Er det NF som er "scanningen" eller er det en terminsscanning?
Sådan en skal jeg forresten til på fredag, og jeg glæder mig sådan til at se trolden sammen med min mand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.