34+0 med Prinsen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2013

asff

Michelle21 skriver:

Ja nemlig,,

Må jeg spørge hvorfor??

Ja da Jamen det er på mit ønske - Jeg er for det første MEGA angst for at skulle føde normalt, og så får jeg noget medicin der kan påvirke hende, så det er bedst hvis hun kommer hurtigt ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2013

Michelle21

asff skriver:

Ja da Jamen det er på mit ønske - Jeg er for det første MEGA angst for at skulle føde normalt, og så får jeg noget medicin der kan påvirke hende, så det er bedst hvis hun kommer hurtigt ud

ja så kan jeg godt se det er den bedste måde, hvordan går det med hende?? 

Anmeld

20. december 2013

asff

Michelle21 skriver:

ja så kan jeg godt se det er den bedste måde, hvordan går det med hende?? 

Ja nemlig Jamen det går fint - hun er 18% for lille nu, men hun skulle efter sigende have det godt  Hvad med din bassemand?

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

asff skriver:

Ja nemlig Jamen det går fint - hun er 18% for lille nu, men hun skulle efter sigende have det godt  Hvad med din bassemand?

Så længe hun har det godt så det jo fint

Jamen han er 5 % under så det er jo ingenting i forhold til din lille pige,, ps hvad blev der af vi skulle til kolding,, skal vi mødes idag :p

Anmeld

20. december 2013

asff

Michelle21 skriver:

Så længe hun har det godt så det jo fint

Jamen han er 5 % under så det er jo ingenting i forhold til din lille pige,, ps hvad blev der af vi skulle til kolding,, skal vi mødes idag :p

Ja det er nemlig fint så længe de har det godt 

Jeg bor mere eller mindre ved mine forældre i Århus pt, fordi kæresten ALDRIG er hjemme, så det er derfor 

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

asff skriver:

Ja det er nemlig fint så længe de har det godt 

Jeg bor mere eller mindre ved mine forældre i Århus pt, fordi kæresten ALDRIG er hjemme, så det er derfor 

Øv.. hvorfor er han aldrig hjemme, arbejder han meget???

Og så vil du helst være ved dem eller??

Anmeld

20. december 2013

asff

Michelle21 skriver:

Øv.. hvorfor er han aldrig hjemme, arbejder han meget???

Og så vil du helst være ved dem eller??

Han går i skole i odense, og er først hjemme ved 19 tiden Så det er en hel dag jeg er alene :/ Desuden har jeg haft det rigtig skidt, har været meget påvirket af, at jeg ikke har kunne tage medicin for adhd - så er det rart at være hjemme i barndomshjemmet

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

asff skriver:

Han går i skole i odense, og er først hjemme ved 19 tiden Så det er en hel dag jeg er alene :/ Desuden har jeg haft det rigtig skidt, har været meget påvirket af, at jeg ikke har kunne tage medicin for adhd - så er det rart at være hjemme i barndomshjemmet

Hold da op det var da også langt væk.. 

Hvornår kommer du tilbage til kolding??

Det er da heller ikk sjov.. 

Anmeld

20. december 2013

asff

Michelle21 skriver:

Hold da op det var da også langt væk.. 

Hvornår kommer du tilbage til kolding??

Det er da heller ikk sjov.. 

Nej det er noget værre noget.. Jamen det ved jeg ikke ;D jeg kan sms når det er?

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

asff skriver:

Nej det er noget værre noget.. Jamen det ved jeg ikke ;D jeg kan sms når det er?

Jaa det må du meget gerne 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.