34+0 med Prinsen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.949 visninger
22 svar
9 synes godt om
19. december 2013

Michelle21

Jaaaa så ramte vi endelig 34+ og det er virkelig vildt og tænke på at jeg kun har 6 uger til termin, det går godt nok liiiiidt hurtigt nu..

Maven er også ved at være en smule i vejen, jeg kan ikke binde mine sko selv og jeg kan ikke tage strømper på, så er rimelig afhængig af min kæreste,

Hvornår er man i betegnelsen som højgravid?????

Er det for tidligt og pakke noget af tasken til sygehuset??

Ellers synes jeg maven er så flot :p 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Michelle21

19. december 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Jaaaa så ramte vi endelig 34+ og det er virkelig vildt og tænke på at jeg kun har 6 uger til termin, det går godt nok liiiiidt hurtigt nu..

Maven er også ved at være en smule i vejen, jeg kan ikke binde mine sko selv og jeg kan ikke tage strømper på, så er rimelig afhængig af min kæreste,

Hvor er du bare smuk

der er delte meninger om hvornår man er høj gravid, men jeg selv gik efter at når man er inden for termines tilladte grænse 37+ så er man højgravid

jeg pakkede tasken til sygehuset 35+ men den blev så også pakket om rigtig rigtig mange gange da jeg ikke kunne bestemme mig for hvad der skulle med

Anmeld

19. december 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Hvor er du bare smuk

der er delte meninger om hvornår man er høj gravid, men jeg selv gik efter at når man er inden for termines tilladte grænse 37+ så er man højgravid

jeg pakkede tasken til sygehuset 35+ men den blev så også pakket om rigtig rigtig mange gange da jeg ikke kunne bestemme mig for hvad der skulle med

Årh mange tak søde

Ja okay.. men jeg synes altså det er mærkeligt at jeg kun har 6 uger til termin.. :O

Jeg synes bare jeg mangler så meget... 

Anmeld

19. december 2013

BigHope13

Michelle21 skriver:

Årh mange tak søde

Ja okay.. men jeg synes altså det er mærkeligt at jeg kun har 6 uger til termin.. :O

Jeg synes bare jeg mangler så meget... 

Tiden går bare alt for stærkt, især når de små pus er kommet til verden,.
Er sikker på du nok skal nå alt, bare han kan få noget at spise, en ren numse og få varmen så er han tilfreds i første omgang

Anmeld

19. december 2013

Michelle21

BigHope13 skriver:

Tiden går bare alt for stærkt, især når de små pus er kommet til verden,.
Er sikker på du nok skal nå alt, bare han kan få noget at spise, en ren numse og få varmen så er han tilfreds i første omgang

Det kan han sagtens  

Anmeld

20. december 2013

asff

Michelle21 skriver:

Hvor er du fin søde 

Jeg føler mig hvert fald højgravid Min læge har så også ment at jeg var højgravid siden uge 25 Det mente jeg nu ikke

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

asff skriver:

Hvor er du fin søde 

Jeg føler mig hvert fald højgravid Min læge har så også ment at jeg var højgravid siden uge 25 Det mente jeg nu ikke

Tak søde 

aarg jeg mener nu heller ikke at man er højgravid ved 25 uger '

Kan se under dit billede at hun kommer til verden seneste den 20/1 - skal du have kejsersnit??

Anmeld

20. december 2013

asff

Michelle21 skriver:

Tak søde 

aarg jeg mener nu heller ikke at man er højgravid ved 25 uger '

Kan se under dit billede at hun kommer til verden seneste den 20/1 - skal du have kejsersnit??

Nej det er måske lidt voldsomt at være højgravid i 15 uger Ja, hun kommer til verden ved kejsersnit  

Anmeld

20. december 2013

Michelle21

asff skriver:

Nej det er måske lidt voldsomt at være højgravid i 15 uger Ja, hun kommer til verden ved kejsersnit  

Ja nemlig,,

Må jeg spørge hvorfor??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.