Svar på obduktion af Noa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2013

LinLin

Tulipan skriver:

Håber det kan hjælpe jer med at komme videre

Det kan det helt sikkert tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Kløver

LinLin skriver:

I dag har vi endelig efter fem mdrs ventetid (!) været på Skejby for at få svar på obduktionen af vores lille Noa som vi mistede i sommer da jeg var 14+...

Konklusionen var at der ikke var noget at se... Ingen misdannelser, fine organer (hjertet blev tjekket ekstra grundigt fordi jeg selv havde en hjertefejl som lille) og moderkagen så også helt normal ud... Så... De kan ikke sige hvorfor Noa døde. Der var ekstra væske og for lidt blod i kroppen men da det ikke var lykkedes at finde nogen grund til dette, har patologen konkluderet at det er sket efter døden...

Men vi fik da at vide at det var en lille pige... Min stakkels mand ønsker sig virkeligt en pige, da vi har fire drenge ialt tilsammen, så det var lidt ekstra hårdt for ham at få at vide... Men det er faktisk rigtigt rart at vi nu kan sig hun istedet for den!

Så.. Selvom vi ikke fik et svar føler jeg nu at det er afsluttet og at vi kan komme videre...
Vi fik i øvrigt lovning på en ekstra scanning ml nf og md, da Noa jo døde to uger efter jeg havde været til nf!

Kæmpe kram

Var selv til tidlig md med min datter pga hjertefejl i familien

Anmeld

18. december 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
19. december 2013

LinLin

Maja84 skriver:

Kæmpe kram

Var selv til tidlig md med min datter pga hjertefejl i familien

Tak
Det havde vi også fået tid til imellem nf og md og en forbindelse med md. Så det skal jeg også have igen (har også fået det med drengene)

Anmeld

19. december 2013

LinLin

Aisha skriver:

Tak

Anmeld

19. december 2013

Maria-s

19. december 2013

LinLin

Maria-s skriver:

Tak

Anmeld

19. december 2013

Carina:-)

19. december 2013

LinLin

Carina:-) skriver:

Anmeld

19. december 2013

lineog4

LinLin skriver:

I dag har vi endelig efter fem mdrs ventetid (!) været på Skejby for at få svar på obduktionen af vores lille Noa som vi mistede i sommer da jeg var 14+...

Konklusionen var at der ikke var noget at se... Ingen misdannelser, fine organer (hjertet blev tjekket ekstra grundigt fordi jeg selv havde en hjertefejl som lille) og moderkagen så også helt normal ud... Så... De kan ikke sige hvorfor Noa døde. Der var ekstra væske og for lidt blod i kroppen men da det ikke var lykkedes at finde nogen grund til dette, har patologen konkluderet at det er sket efter døden...

Men vi fik da at vide at det var en lille pige... Min stakkels mand ønsker sig virkeligt en pige, da vi har fire drenge ialt tilsammen, så det var lidt ekstra hårdt for ham at få at vide... Men det er faktisk rigtigt rart at vi nu kan sig hun istedet for den!

Så.. Selvom vi ikke fik et svar føler jeg nu at det er afsluttet og at vi kan komme videre...
Vi fik i øvrigt lovning på en ekstra scanning ml nf og md, da Noa jo døde to uger efter jeg havde været til nf!

Godt at læse I trods jo ingen svar egentlig føler det er svar nok til at kunne komme videre - ikke uden Noa men med hende, hvor hun finder sin plads i familien.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.