Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg i nogle dage i sidste uge haft mørk udflåd. Det forsvandt efter et par dage. Men igår fik jeg nogle jernpiller (fordi jeg iforvejen mangler jern - så fik det lidt tidligere) og nu idag bløder jeg så rødt. Stadig ikke særlig meget. Men nok til at smitte af i trusserne og kan ses på toiletpapireret... Jeg har ingen smerter ... Hvad nu? kan det være fordi jeg er begyndt på jernpillerne ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er i uge 7 (6+3)
Er det ik bare mens
Ida cornerup skriver: Er det ik bare mens
Det håber jeg ikke da jeg er 6+2 henne ....
Det kan være nogle små blodkar der sprænger fordi din livmoder udvider sig og bliver mere følsom når man er gravid. Så længe du ingen smerter har og ikke kæmpe styrtbløder, så se tiden an og tag det lidt mere stille og roligt.. Krydser for dig at din lille spire bliver og vokser sig stor og stærk!
Anonym skriver: Nu har jeg i nogle dage i sidste uge haft mørk udflåd. Det forsvandt efter et par dage. Men igår fik jeg nogle jernpiller (fordi jeg iforvejen mangler jern - så fik det lidt tidligere) og nu idag bløder jeg så rødt. Stadig ikke særlig meget. Men nok til at smitte af i trusserne og kan ses på toiletpapireret... Jeg har ingen smerter ... Hvad nu? kan det være fordi jeg er begyndt på jernpillerne ?
Nogle bløder jo bare i graviditeten - det er meget normalt Så længe blodet ikke er ledsaget af smerter, tror jeg ikke du skal være bekymret
årh okay ? det lyder ikke så farligt... Jeg HADER bare at se blod .... Synes kun man bliver bekymret
Ej ups, havde ikke lige læst du var gravid
Sorry
Mie89 skriver: Nogle bløder jo bare i graviditeten - det er meget normalt Så længe blodet ikke er ledsaget af smerter, tror jeg ikke du skal være bekymret
virkelig? Det er min første graviditet så jeg er rimelig bange for at miste.... og jeg bliver kun mere forvirret af at finde viden om det på nettet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128