Bløder rødt :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

626 visninger
15 svar
1 synes godt om
18. december 2013

Anonym trådstarter

Nu har jeg i nogle dage i sidste uge haft mørk udflåd. Det forsvandt efter et par dage. Men igår fik jeg nogle jernpiller (fordi jeg iforvejen mangler jern - så fik det lidt tidligere) og nu idag bløder jeg så rødt. Stadig ikke særlig meget. Men nok til at smitte af i trusserne og kan ses på toiletpapireret... Jeg har ingen smerter ... Hvad nu? kan det være fordi jeg er begyndt på jernpillerne ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er i uge 7 (6+3)

Anmeld

18. december 2013

Ida cornerup

Er det ik bare mens

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Ida cornerup skriver:

Er det ik bare mens

Det håber jeg ikke da jeg er 6+2 henne .... 

Anmeld

18. december 2013

Muhmi

Det kan være nogle små blodkar der sprænger fordi din livmoder udvider sig og bliver mere følsom når man er gravid. Så længe du ingen smerter har og ikke kæmpe styrtbløder, så se tiden an og tag det lidt mere stille og roligt.. Krydser for dig at din lille spire bliver og vokser sig stor og stærk! 

Anmeld

18. december 2013

Mie89

Anonym skriver:

Nu har jeg i nogle dage i sidste uge haft mørk udflåd. Det forsvandt efter et par dage. Men igår fik jeg nogle jernpiller (fordi jeg iforvejen mangler jern - så fik det lidt tidligere) og nu idag bløder jeg så rødt. Stadig ikke særlig meget. Men nok til at smitte af i trusserne og kan ses på toiletpapireret... Jeg har ingen smerter ... Hvad nu? kan det være fordi jeg er begyndt på jernpillerne ? 

Nogle bløder jo bare i graviditeten - det er meget normalt Så længe blodet ikke er ledsaget af smerter, tror jeg ikke du skal være bekymret 

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

årh okay ? det lyder ikke så farligt... Jeg HADER bare at se blod .... Synes kun man bliver bekymret 

Anmeld

18. december 2013

Ida cornerup

Ej ups, havde ikke lige læst du var gravid

Sorry

Anmeld

18. december 2013

Anonym trådstarter

Mie89 skriver:

Nogle bløder jo bare i graviditeten - det er meget normalt Så længe blodet ikke er ledsaget af smerter, tror jeg ikke du skal være bekymret 

virkelig? Det er min første graviditet så jeg er rimelig bange for at miste.... og jeg bliver kun mere forvirret af at finde viden om det på nettet

Anmeld

18. december 2013

Trekløver(:

Der er en del, der bløder lidt gennem hele graviditeten. Men jeg ville købe en tryghedsscanning så du kan få ro

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.