Spørgeskema om babyprodukter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2013

Line1

MHB skriver:

Jeg har udfyldt men havde lidt svært ved at svare da jeg køber bleer hovedsageligt ud fra hvordan de sidder på mit barn og om de er astma allergi mærkede o.l. 

Undersøgelsen er primært om indkøbsmønstre fremfor valg af ble. Jeg beklager at vi ikke har gjort det klart, men det har forhåbentligt ikke betydet for meget for svarene :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2013

Clisolka

Udfyldt 

Anmeld

20. december 2013

Line1

Tak til Aabye og Babymor! I må endelig fortsætte.

Anmeld

22. december 2013

Drømme

Line1 skriver:

Hej!
Vi er to studerende, som arbejder på et skoleprojekt om babyprodukter. Det vil hjælpe os meget og vi vil være meget taknemmelige, hvis du vil bruge 30 sekunder på at svare på 5 multiple choice spørgsmål 

https://docs.google.com/forms/d/1Wj9KzN8Vg8hnQ8fZbt4Do9A1jSNr6Yc0ETyEotChY0k/viewform 

I mangler nogle svarmuligheder  

I forhold til bleer er der ikke noget jeg køber månedligt, for stofbleerne bliver jo bare vasket og det samme med de "numseklude" / vaskeklude vi bruger.

Og når vi køber engangsbleer (til rejser), så køber vi enten änglemark's eller grøn balance's bleer, og så er det lige meget om de er på tilbud eller ej.

Der er egentlig ikke noget vi køber månedligt. Zinksalve køber vi engang imellem, men den holder i evigheder fordi vi bruger den så lidt.

Anmeld

22. december 2013

Elbæk

Udfyldt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.